Mafarx Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg ville legge en post her ettersom jeg har hatt en veldig god erfaring med PSdata i går kan ikke si jeg har fått den type kundeservice eller pris noe andre steder. Jeg skulle ha tak i X antall dvd plater til å brenne på. dermed ringte jeg PSdata og her var det ikke snak om å vente på svar. her fikk man følsen av at de tok kundesupport på alvor siden jeg ringte kundesupport og ikke salgs support først hvor jeg fikk svar på under 30 sekunder. Det har aldri komplett eller andre steder de har kundeservice klart til meg før. Derimot på salg tok det mellom 10 og 20 sekunder før jeg fikk svar. Noe jeg er meget tilfreds med. Komplett kan lære her siden sist jeg ringte kundesupport hos dem fikk jeg ikke svar og jeg la på etter 25 minutter. Hvor jeg ringte salgs avdelingen istede og fikk svar på under 1 minutt. Dette kaller jeg dårlig kundeservice. Komplett skjerp dere. Også videre. på pris la de fram en pris på 5,58kr. pr dvdplate med dvd hard plast cover. samme cover som man har på dvd filmer man kjøper i butikken. dette er suverent. i tillegg er det plater med en veldig grei kvalitet etter min erfaring. Det vil si samsung plater. Det var til og med dyrer på that's write plater på komplett. that's write har i tillegg ikke fått god kretikk i det siste. Jeg har et råd til folk. gå heller til PSdata. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 har og bare hatt gode opplevelser med psdata. Jeg har aldri problemer med retur, pakker og support. *kosemose psdata* tenkte å bestille en 17"lcd derifra snart Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er helt enig PSdata er suverene. De virker som de har forstått at "kunden har alltid rett". Men kan ikke klage på komplett helller! Tommel opp til begge Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Komplett kan lære her siden sist jeg ringte kundesupport hos dem fikk jeg ikke svar og jeg la på etter 25 minutter. Hvor jeg ringte salgs avdelingen istede og fikk svar på under 1 minutt. Dette kaller jeg dårlig kundeservice. Komplett skjerp dere. Det er mulig det er vanskelig å forstå, men hvis komplett skulle bemanne kundesenteret sitt slik at du fikk svar i løpet av et minutt hver gang du ringte, så ville prisene til komplett gått så kraftig opp at du ikke ville vurdert å handle der engang. Det er også ganske elementært at i en situasjon hvor man ikke har ubegrenset telefonkapasitet så må man prioritere å svare på salgs(kjøps)henvendelser. Når det er sagt, så er det utrolig bra av psdata å svare så kjapt. Jeg har selv gode erfaringer med dem (og ingen dårlige). Har imidlertid opplevd å vente 5-10 minutter når jeg har ringt kundeservice hos dem, men den servicen man får når man kommer igjennom veier opp for all venting. Jeg stiller meg i køen av fornøyde kunder som vinker folk i retning psdata. Lenke til kommentar
neph Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bare vent hvis PSdata blir like store som Komplett, da er det ikke sikkert alt går like pyntlig for seg, men det er uansett en ålreit butikk de (psdata) har bra priser også. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Bare vent hvis PSdata blir like store som Komplett, da er det ikke sikkert alt går like pyntlig for seg, men det er uansett en ålreit butikk de (psdata) har bra priser også. For meg er det irrelevant hvor "stor" selskapet er. Jeg er ute etter gode priser og god service. Klarer ikke Komplett det pga størrelsen, er ikke det mitt problem! Endret 1. januar 2005 av rolfar Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvem sitt problem det er kan vel diskuteres det øyeblikket du står der og har valget mellom høye priser + god service eller lave priser + crappy service. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 For meg er det irrelevant hvor "stor" selskapet er. Jeg er ute etter gode priser og god service. Klarer ikke Komplett det pga størrelsen, er ikke det mitt problem! For en arogant holdning! Kom ikke her å si at komplett har dårlig service, det har de ikke! Kommer helt ann på når på dagen og hvilken dag man ringer kundeservice uansett hva slags selskap man ringer. Mandag klokken halv tolv er det lunsjpause i Norge. Da skal "alle" ordne opp i problemene sine med kundeservice. Ringer du en tirsdag morgen er du omtrent garantert å komme igjenom...det er ihvertfall min erfaring. Hvis du har så dårlig tid at du ikke klarer å stå 5 minutter i tlf kø (du står gjerne lenger i kassakøen hos Rimi) så må du gjerne betale mer for komponente du skal kjøpe. Uansett hvor stor et selskap er så må det faktisk betale ut lønn til sine medarbeidere. For å kunne betale ut lønn så må man ha inntekter, for å få inntekter så må man ha fortjeneste på komponenter. Skal man lønne flere må man ha høyere fortjeneste. Virker som om nordmenn har veldig vanskelig for å forstå dette Lenke til kommentar
Rulzern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har hatt ekstremt god erfaring med PSData, veldig veldig god service og support. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis du har så dårlig tid at du ikke klarer å stå 5 minutter i tlf kø (du står gjerne lenger i kassakøen hos Rimi) så må du gjerne betale mer for komponente du skal kjøpe. Uansett hvor stor et selskap er så må det faktisk betale ut lønn til sine medarbeidere. For å kunne betale ut lønn så må man ha inntekter, for å få inntekter så må man ha fortjeneste på komponenter. Skal man lønne flere må man ha høyere fortjeneste. Virker som om nordmenn har veldig vanskelig for å forstå dette Og for å ha høyere fortjeneste må man ha fornøyde kunder. For å få fornøyde kunder så holder det ikke at det er 25 minutters venting i telefonkø. Ond sirkel? At kundeservice ikke greier å ta unna er et logistikk problem. Kan f.eks. løses med en fleskibel organisasjon. Eller man kan være ærlige å gi folk valget mellom å ringe når det erfaringsmessig er få telefoner eller om de vil vente i 50 minutter. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Eller i alle fall gjøre som noen få (blant annet skandiabanken), gi deg muligheten til å taste 1, for at de så ringer deg opp igjen når det blir din tur. Så slipper man å sitte der med telefonen... Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) rolfar skrev: 25/11/2004 : 14:43 For meg er det irrelevant hvor "stor" selskapet er. Jeg er ute etter gode priser og god service. Klarer ikke Komplett det pga størrelsen, er ikke det mitt problem! Heisan Rolfar Som "vanlig" er vi så enige, så enige - naturligvis skal servicen (og dermed ventetiden på telefon) være god. Akkurat derfor måler vi hver eneste dag og gjennom hele dagen ventetiden for våre kunder. Det kan selvfølgelig skje at det er stor pågang til spesielle tider, men da forsøker vi å kompensere med å sette inn flere folk. Naturligvis må disse være kompetente ellers blir ikke kundene fornøyde. At det er mer pågang f.eks. i forbindelse med julesalget enn en varm juli-dag er så selvfølgelig at vi ikke trenger å nevne det, men gjør det alikevel Hvis noen har ringt til oss og ventet i 25 minutter så skyldes dette enten en et plutselig dødsfall på support (har ikke hørt om noen) eller en feil på telefonen hos kunden eller hos oss. Sender "Mafarx" oss en PM med telefonnr. sitt og tidspunktet han/hun ringte, så kan vi sjekke hva som har skjedd. Edit: typo Endret 25. november 2004 av Komplett.no Lenke til kommentar
bengh Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Alt er ikke alltid bra hos PS Data heller men med litt støy skjerpet de seg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=327443 Lenke til kommentar
neph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har PSdata også fri retur av produkter innen 14 dager dersom man ikke er fornøyd? Endret 26. november 2004 av neph Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pleier å handle hos PS, for da kan jeg hente sjøl. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har PSdata også fri retur av produkter innen 14 dager dersom man ikke er fornøyd? Jepp, du har 14 dagers angrerett der som ellers . Har selv benyttet dem en god del og må si meg meget godt fornøyd , med både servicen under handel og ikke minst ved reklamasjon/retur . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå