Belial667 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei, Har kjøpt meg ny PC. Harddisken er av typen "S-ATA WD-Raptor 74 GB". Skal nå installere Windows XP 64bits. Trenger jeg å trykke F6 og installere egen driver når jeg skal installere WinXP ? HK'et mitt er MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra PS: Skal kun ha denne disken i maskinen. Skal ikke kjøre RAID Håper på svar -- Belial Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis du bruker SATA 3-4 trenger du ikke å legge inn driver. Bruker du SATA 1-2 må du ha inn Promise drivere. Anbefaler deg selvsagt derfor til å bruke SATA 3-4. Det er de som er over AGP sloten. Lenke til kommentar
Belial667 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hvis du bruker SATA 3-4 trenger du ikke å legge inn driver. Bruker du SATA 1-2 må du ha inn Promise drivere. Anbefaler deg selvsagt derfor til å bruke SATA 3-4. Det er de som er over AGP sloten. Takk for svar Ahh, så det er slik det fungerer. Jeg har nok koblet denne til S-ATA 1 vil jeg tro. Skal flytte den til S-ATA 3 eller 4 slik du sier. -- Belial Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er vel også tvilsomt om S-ATA driveren til Promise finnes i 64-bit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå