holde Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Min søster og samboer har fått seg ny bærbar og vil koble den til ISDN. Skjønner de trenger et USB ISDN adapter. Hvordan skal dette kobles? ISDN modem -> USB ISDN adapter -> Bærbar? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ISDN modem -> USB ISDN adapter -> Bærbar? ISDN-modem? mener du NT1-boksen med en gul og en grønn lampe på og som det gjerne står telenor på? Lenke til kommentar
holde Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hehe, jeg aner ikke Jeg har knapt sett en isdn boks (NT1 eller modem) og kommer ikke til å se den før til jul uansett. Men min søster og sambo er rimelig grønne på alt som heter data, så jeg tenkte jeg skulle forklare for dem steg for steg hvordan denne usb isdn saken skulle settes opp. Og siden jeg er like grønn selv, trenger jeg en liten beskrivelse av hvordan det ser ut fra vegg til maskin, alle bokser og koblinger. Ja, de har ISDN fra Telenor... Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med å koble [iSDN-veggkontakt] ---- [uSB-isdn-adapter] ---- [PC] Eller sagt med andre ord: Med usb-isdn-adapteret tilkoblet kan man plugge pc'en i veggen som en hvilken som helst isdn-telefon. Lenke til kommentar
holde Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Da var det så enkelt som jeg hadde håpet! Takk! Mulig noen rister på hodet og ikke skjønner at det er mulig å spørre så dumt, men når man ikke vet, er det tryggere å spørre enn å søle bort penger (som ikke er mine) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) det finnes ikke dumme spørsmål... men det finnes altfor mange dumme svar :!: btw: ikke ment på noen i denne tråden! Endret 25. november 2004 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå