Oddvard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har versjon 8 på både en stasjonær og en bærbar PC og alt fungerer som det skal. Så har jeg kjøpt versjon 9. Denne får jeg ikke installert, alt fungerer som det skal helt til jeg svarer ja til å fjerne den eldre versjonen. Den begynner da med forberedelsen til å slette forrige versjon, men når programmet skal begynne å slettes kommer prosentlinja frem, den står på 0% en stund for så å komme med et skjermbilde som forteller at slettingen er ferdig. Problemet er bare da at det er ikke tilfelle, den begynner på nytt med å si at en eldre versjon finnes osv. Jeg har også forsøkt å slette versjon 8 ved å gå inn i Legg til/fjern programmer og også under Programmer, Studio 8 og Avinstaller, men det er umulig å slette versjon 8. Har noen tips til hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg kan sverge på at Pinnacle på sine sider, ett eller annet sted, har en "uninstaller" fil som kan fjerne gamle versjoner. Jeg mener de har skrevet at dette er et kjent problem. Mener jeg.... Sjekk i alle fall nettsidene til pinnaclesys.com grundig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå