loggon Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vurderer kjøp av chippet XBOX, på qxl.no er det mange selgere og de sier både og. dvs. f.eks 120gb er det beste andre sier 200-250 gb er no problem osv. Er også usikker på hvilken chipp som er den beste. Er det noen som har noen gode linker til sider på nettet for info/nedlasting/forum osv ? Nå har jeg litt erfaring med mekking vil det være veldig vanskelig å sette opp ny hardisk selv hvis jeg kjøper en chippet med org. HD. ? ikke så veldig god lodder så hvordan vil chippe selv ende ? XBOX mediasenter er vist bra noen som har erfaring?. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du finner nesten alt av info på http://www.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
Penol Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Kjøp deg en loddefri chip, den fester du bare med en skrue. Jeg har XBIT chippen, den kan du også flashe via usb fra pc'en. Koster rundt 350 + frakt fra USA. Harddisk kan du sette i selv, det er like enkelt å bytte som i en pc. Det eneste du må ha er en cd/rw (for å være sikker på at xbox spilleren kan lese den) med evox dashboard på (boot disk). Les om dette og alt annet som har med xboxmodifisering å gjøre på xbox-scene. Endret 25. november 2004 av Penol Lenke til kommentar
las^se Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kjøp NY xbox, åsså får du noen til å fikse den for deg.. www.slashxbox.com kan nok hjelpe deg der... eller GOOGLE seff... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dersom du kjøper en X3 chip er det hvertfall veldig lett å sette inn ny HD. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 En loddefri chip er å anbefale. Har vell moddet 10 xbox'er. Den siste jeg fikse var her om dagen, det var en loddefri og jeg fikset den på 15-20 minutter. Jeg har bare erfaring med Xecuter 2.x chip'ere men XBIT tror jeg også er god. Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har modet mange xboxer og det har gått på xecuter. Men har vært bori det problemet at det ikke er lagt inn flash-bios der, så jeg får ikke flashet chipen. Og må så sende den tilbake for flashing. Men det er bare et fåtall av de jeg har modet. Hadde ikke det problemet med min egen. Vil anbefale Xecuter-chip. Og xbox media center er supert, har muligheten til og streame tv, bare akutuelt hvis du har bar nok nettlinje, men det er ganske kjekt. Kan også gå inn på det som er delt på pcene i nettverket. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) jo billigere chippen er jo bedre skal man til å si. De fleste personer i dagens verden trenger x3 modchiper med lcd støtte og slikt. Funksjonen som har kommet i det siste er bare en måte å få folk til å bytte ut de gamle modchippene som gjør jobben likebra. Og hvis du ikke ønsker å gjøre jobben selv, finnes det nok av folk der ute til å modde xboxen din til deg. Vil anbefale deg til å holde deg langt unna folk på qxl og slikt. Har i det siste måtte rettet opp en god del moddinger som er blitt utført av qxl selgere som ikke har peil og gjør dårlig jobb, samt de nekter å ordne opp etter at xboxen sliter. Endret 25. november 2004 av PulZ Lenke til kommentar
runnis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kjøpte meg Xbox 1.6, Xecuter 2.6 og loddet i vei. Resultat: Ga opp etter 2 uker med lange kvelder, satte boxen sammen og solgte den, solgte også chippen. Dessverre hadde jeg brukt mye penger på nytt loddeutstyr! Jeg er teknisk anlagt og trodde dette skulle gå bra, loddinga gikk smertefritt, men fikk kun frag.. Anbefaler: www.modnet.no, hvor jeg kjøpte min Crystal edition box, alt ferdig fixet rett hjem. Da betaler du ca 500 for jobben og 500 for chippen, greie priser. Så slipper du å sette deg inn i alt stoffet (xbox-scene), som er MYE og tar LANG tid hvis du ikke skal ødelegge boxen med en gang.. Nå har jeg tid til å spille! Lenke til kommentar
martlo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 XBOX mediasenter er vist bra noen som har erfaring?. XBMC er genialt ja. Jeg klarer meg nesten ikke uten Bruker Xbox med XBMC til alt. Spiller musikk, filmer, Tv-serier osv, alt sammen fra pc-en og gjennom Xboxen i stua. Så har du en moddet xbox, MÅ du skaffe deg XBMC. Det er enkelt å sette opp. Nå har de fått på plass Web Radio og Movie Trailers også, og til og med en TV-guide... Lurer på hvor dette ender http://www.xboxmediacenter.de/ Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har også vurdert mye av det samma ssom deg. Altså enten kjøpe ferdig chippet eller kjøpe og få den modda. Men i lys av den massive banningen fra x-box live i det siste bestemte jeg meg for å vente med kjøpe til en inntil en godt fungerende løsning som unngår banninga blir å skaffe. Igjen xbox-scene har alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
mcdevel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kjøp fra www.modifisering.net Raskt og bra Sjekka på modifisering.net for å finne ut om det er greit å bruke xbox-live selv etter at de har begynt med banninga og så at modifisering.net hadde testet dette, tok sjangsen selv også, og har ikke blitt banna ennå Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kjøpte meg Xbox 1.6, Xecuter 2.6 og loddet i vei. Resultat: Ga opp etter 2 uker med lange kvelder, satte boxen sammen og solgte den, solgte også chippen. Dessverre hadde jeg brukt mye penger på nytt loddeutstyr! Jeg er teknisk anlagt og trodde dette skulle gå bra, loddinga gikk smertefritt, men fikk kun frag.. Anbefaler: www.modnet.no, hvor jeg kjøpte min Crystal edition box, alt ferdig fixet rett hjem. Da betaler du ca 500 for jobben og 500 for chippen, greie priser. Så slipper du å sette deg inn i alt stoffet (xbox-scene), som er MYE og tar LANG tid hvis du ikke skal ødelegge boxen med en gang.. Nå har jeg tid til å spille! 1.6 versjonene er litt meir tricky å få til har eg lest... hmm kor var det igjen... enkleste er jo berre å flashet bios uan chip... folk gjer det billig i alle byer i trondheim får du gjort det for 500kr... ferdi installert med ny hd og alt...slayers evox os og greier... Lenke til kommentar
xboxps2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 V.1.6 xboxene kan ikke flashes. De må du chippe. Modda min hos modifisering.net. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå