Gå til innhold

Xbox Live trial abb.

Anbefalte innlegg

Har registrert meg på ein trialperiode på xbox live for å spela halo 2..fylte ut mangen registreringsskjema og lagt ut kredittkortnr. Men det som er problemet er at eg har ikkje peiling på kor hen eg kan avslutta abonnementet før dei to månadane er over....viss eg ikkje jær d så blir kompisn min trekt 500 på korte..å d ekje bra..hehe..

JEEELP!! :(

Endret av bolthorn_master_chief
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går det ikkje an å avslutte på annen måte enn å ringe til det nummeret? såg innpå xbox live menyen på xbox-dashboardet..såg ut som d gikk an å ordne det der..? har mange veker att enno før abbonementet går ut men ville berre forsikra meg om at eg hadde ein plass å avslutte abonnementet så kompisn ikkje blir trekt..

og kva er nr. til dessa live-folki?

Lenke til kommentar
Har registrert meg på ein trialperiode på xbox live for å spela halo 2..fylte ut mangen registreringsskjema og lagt ut kredittkortnr. Men det som er problemet er at eg har ikkje peiling på kor hen eg kan avslutta abonnementet før dei to månadane er over....viss eg ikkje jær d så blir kompisn min trekt 500 på korte..å d ekje bra..hehe..

Koster det penger å spille på XBOX LIVE??? WTF :cry:

Derfor jeg skal skaffe meg XBOX joh :(

Lenke til kommentar

Når du kjøper Xbox LIVE kit får du med en ''gratis 12 måner bong''

etter den har gått ut må du betale.

Lenke til kommentar

Når du kjøper Xbox LIVE kit får du med en ''gratis 12 måner bong''

etter den har gått ut må du betale.

Hva er det for no tull??? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...