bolthorn_master_chief Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har registrert meg på ein trialperiode på xbox live for å spela halo 2..fylte ut mangen registreringsskjema og lagt ut kredittkortnr. Men det som er problemet er at eg har ikkje peiling på kor hen eg kan avslutta abonnementet før dei to månadane er over....viss eg ikkje jær d så blir kompisn min trekt 500 på korte..å d ekje bra..hehe.. JEEELP!! Endret 25. november 2004 av bolthorn_master_chief Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Etter 2 måner abb., så spør Xbox LIVE om du vil fortsette med abb. trykker du nei, avslutter du abb. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg ble ikke spurt om jg ville fortsette med abbo'et, de bare trakk kortet mitt med en gang (heldigvis månedspris). Tror jeg vill ringt dem og sagt opp abbonementet mitt ja, for å være på den sikre siden! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg måtte ringe til en telefon (i sverige) og snakke med en stygg kvinlig svenske som ikke fattet hva jeg sa og heller ikke hadde peilig på noe !!! nå skal jeg snart regge en ny trail kono Lenke til kommentar
bolthorn_master_chief Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 går det ikkje an å avslutte på annen måte enn å ringe til det nummeret? såg innpå xbox live menyen på xbox-dashboardet..såg ut som d gikk an å ordne det der..? har mange veker att enno før abbonementet går ut men ville berre forsikra meg om at eg hadde ein plass å avslutte abonnementet så kompisn ikkje blir trekt.. og kva er nr. til dessa live-folki? Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har registrert meg på ein trialperiode på xbox live for å spela halo 2..fylte ut mangen registreringsskjema og lagt ut kredittkortnr. Men det som er problemet er at eg har ikkje peiling på kor hen eg kan avslutta abonnementet før dei to månadane er over....viss eg ikkje jær d så blir kompisn min trekt 500 på korte..å d ekje bra..hehe.. JEEELP!! Koster det penger å spille på XBOX LIVE??? WTF Derfor jeg skal skaffe meg XBOX joh Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har registrert meg på ein trialperiode på xbox live for å spela halo 2..fylte ut mangen registreringsskjema og lagt ut kredittkortnr. Men det som er problemet er at eg har ikkje peiling på kor hen eg kan avslutta abonnementet før dei to månadane er over....viss eg ikkje jær d så blir kompisn min trekt 500 på korte..å d ekje bra..hehe.. JEEELP!! Koster det penger å spille på XBOX LIVE??? WTF Derfor jeg skal skaffe meg XBOX joh Når du kjøper Xbox LIVE kit får du med en ''gratis 12 måner bong'' etter den har gått ut må du betale. Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har registrert meg på ein trialperiode på xbox live for å spela halo 2..fylte ut mangen registreringsskjema og lagt ut kredittkortnr. Men det som er problemet er at eg har ikkje peiling på kor hen eg kan avslutta abonnementet før dei to månadane er over....viss eg ikkje jær d så blir kompisn min trekt 500 på korte..å d ekje bra..hehe.. JEEELP!! Koster det penger å spille på XBOX LIVE??? WTF Derfor jeg skal skaffe meg XBOX joh Når du kjøper Xbox LIVE kit får du med en ''gratis 12 måner bong'' etter den har gått ut må du betale. Hva er det for no tull??? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hva er det for no tull??? Xbox Live er en betalingstjeneste. Du betaler i underkant av 50 kroner måneden for å være med på Xbox Live. Hva er det som er så vanskelig å forstå? Endret 26. november 2004 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva er det for no tull??? Xbox Live er en betalingstjeneste. Du betaler i underkant av 50 kroner måneden for å være med på Xbox Live. Hva er det som er så vanskelig å forstå? Hvordan er det man betaler? faktura? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå