Ztaeyn Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei. Jeg skal nå selge min laptop for å skaffe meg stasjonær igjen, jeg vil nemlig kunne spille bl.a. halflife 2 og andre nye titler. Jeg har ikke for mye å rutte med, ca 6500 penger- Men jeg har litt små pjask fra før- og annet anskaffe jeg senere. Jeg var i miliætæret et år nylig, og er -ikke- noe oppdatert på alt det nye som har kommet i løpet av det siste 1 1/2 året.. Jeg har skjerm, mus tastatur, dvdrom cdbrenner, ### OG ET Geforce TI4200 kort, MEN JEG BØR HELLER KJØPE NYTT HVA?#### Nå er dere oppmerksom på den ihvertfall. jeg trenger da egentli vel bare kabinett, ram, hdd, cpu, hovedkort, og skjermkort OM DERE MENER DET (det tror jeg) , om jeg husker rett. Hva vil dere anbefale meg? jeg tenkte på xp64 3000, elns.. jeg trenger IKKE det nyeste, vil bare ha ei kraftig maskin til ca 6000 som kan spille det meste på god flyt. blir vel ei sånn Ny-for-noen-måneder-siden-maskin.? PCIexpress., satse på det? og nforce systemet, er det noe? kan liste opp mere etter skolen, må springe og ta buss no,. håper noen har kommet med noen forslag jeg kan ta en titt på. PS JA. kabinett. trenger ikke se så pent ut, men bør vel ha 4 av de 5.25toms brønnene, og ikke være vanskelig å håndtere inni maskina bør helst ikke være altfor støyete, sover i samme rom som den, om den står på om natta. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dette skulle fungere til ditt bruk (nForce3): AMD Athlon 64 3000+ 1390,- Chieftec LCX-06 495,- Corsair Value Select PC3200 512MB 675,- MSI K8N NEO2 Platinum 1149,- Seagate Barracuda 7200.7 160 GB ATA/100 790,- XFX GeForce 6600 GT 128MB AGP 1895,- TOTALT 6394,- Prisene hentet fra komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå