fantaboy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har fått meg et sett kabelstrømper. Noen som har noen tips til hvordan jeg bør tre de på kablene fra PSU? Hvordan jeg best får til å tre over 4-pin kontakten osv uten at strømpa blir ødelagt? Setter veldig pris på om noen kunne komentert dette. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du finner en veldig bra strømpeguide her. Det anbefales at du demonterer drevkontaktene. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Oj den guiden der var tilogmed ny for meg... hadde vært grit om slikt ble satt som sticky den der kommer garantert til å bli brukt av meg i fremtiden... spesielt de metodene han brukte for ikke å få "flisete tupper" på kabelstrømpene Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 lighter-trixet er u-unværlig. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du finner en veldig bra strømpeguide her Genial guide:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå