XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 supert, MEN du burde ha skrevet under på bildene hvilken mus som var hva. Lenke til kommentar
d'RaZiel Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 ahdrage: 1000hz du tenker på. Nei, det vil den ikke, max 750 average. Står i reviewen. KingThor: Nei, har ikke opplevd at den slår seg av. Og ikke hørt noe fra andre heller. Tob2k: brukte faktisk ikke så mye tid, visste det meste fra før av, var bare å skrive ned alt som tok tid, ganske kjedelig egentlig 4-5 timer max. lavizh: du må ha få bekymringer i livet til å orke å kommentere det engang. sorry XzYLsiT: ikke jeg som postet det, men tror du kan se logoene på bildet hva som er hva. fins alltid google hvis i tvil. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hmm testa musa i hele går kveld.. funket vel fett nok. men irriterende de knappene på siden.. trykte de jo inn bare jeg justerte på snusen min Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har bestilt en sånn mus på julekalenderen her og gleder meg til den musa kommer. Bestilte også Razor sin musmatte, noen som har testet den? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har bestilt en sånn mus på julekalenderen her og gleder meg til den musa kommer. Bestilte også Razor sin musmatte, noen som har testet den? Jepp, jeg har laget en, du finner den i signaturen min eller på "brukertester" Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Til dere som sier at tråden er feilpostet og skal i "brukertester": For at tråden skal passe her må posten inneholde testen, det holder ikke med en link. "Annet om hardware" er altså den mest fornuftige kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå