Leetrune Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har anskaffet meg en Hp pavilion ze4400.. fikk ingen cd'er osv siden jeg kjøpte den brukt! Det som er problemet er at internetten er så sinnsykt treg(1-5 kb i sekundet, internetten låser seg ofte når jeg surfer) . Har re-innstalert winxp 2 ganger nå, og lagt inn firewall før jeg kobla til tp-kabelen. Så det er ikke noe virus, heller ikke noe galt med linja mi. Funka helt fint når jeg hadde stasjonæren. Har prøvd og laste ned over alt, det går tregt uansett.. og det skal jo ikke være sånn da Litt fotvila jeg nå, har ikke anelse såvidt jeg kom meg inn på hw.no for og poste denne posten også, msn funker helt greit ivertfall heldigvis.. Endret 25. november 2004 av Leetrune Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Når jeg kikker på status til den "lokal tilkobling" tingen står det 10.mbps.. og en anna data i samme nettverk som jeg er nå funker helt finnt. inga problem me den Endret 25. november 2004 av Leetrune Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hent hammeren og knus den. hehe. Neida. Sikker på at du ikke er full av adware / Spyware? Det kan rasere en PC værre enn noe virus kan bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 riiiimelig sikker på det ja, når jeg har formatert for andre gang. og lagt inn firewall FØR jeg kobla inn tbkabel Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Prøv ny driver til nettkort eller ny BIOS. Eneste jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Oppdaterte bios, funka ikke.. og jeg finner ikke drivere til nettverkskortet mitt. bruker de som "windows" "lå inn" og nonn som vet ossen jeg får vifta til å snurre hele tiden, den slår seg bare av å på Endret 26. november 2004 av Leetrune Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) æ klikke serriøst snart az, kan nesten bare pælme pc'en viss jeg ikke får internetten te å funke. faen! blir helt gal har ingen av de cd'ene som skal følge med. har prøvd alt nå, ABSOLUTT ingen ting hjelper.. Endret 26. november 2004 av Leetrune Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ze4400 er kun en serie, maskinen din heter gjerne noe slik som ze4417ea, ze4404 el. Så for å finne drivere til disse maskinene går man inn på support.hp.com setter prikk i Software & Driver downloads og søker etter korrekt modell. Da vil du finne drivere til nettverkskortet og andre enheter på maskinen. Bare husk å bruke English som språk, da driverne ikke ligger under Norwegian. Uansett så skal du kan bruke en av driverne du finner her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...7&dlc=en&os=228 En av disse to: LAN-Express 802.11b Wireless LAN Adapter Driver for Windows XP Broadcom 802.11b and 802.11g Network Adapters Driver for Windows XP Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) En av disse to:LAN-Express 802.11b Wireless LAN Adapter Driver for Windows XP Broadcom 802.11b and 802.11g Network Adapters Driver for Windows XP Så du tror de driverne vil fungere bedre på forbindelsen han sier han bruker TP-kabel på? 802.11b burde være et lite hint om hva som er feil i den påstanden National Semiconductor DP83815/816 10/100 MacPhyter NDIS 5.0 Miniport Driver for Windows 2000/XP vil nok fungere litt bedre for nettverkskortet. Uansett, Leetrune, du har fått tips om å ringe for videre hjelp. kan kanskje være verdt et forsøk? Endret 29. november 2004 av TEE Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ring HP og bestill recovery cdène til maskinen din, så slipper du å tenke på alle drivere og likn ved neste reformat, tlf dit er 81562070. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå