guezz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Start Steam på nytt for oppdateringen. Jeg bryr meg ikke om patchen siden jeg ikke har noen problemer, men det er sikkert andre som har. Steampowered "The changes in this release are directed at reducing the problem some users are experiencing with sound stuttering. The sound stuttering is not indicative of a sound problem, sound stuttering is only a symptom of texture thrashing on your video card or AGP memory. For information on how to reduce texture thrashing visit this link on our support site: http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...php?p_faqid=280 This update will fix sound stuttering that users were experiencing that would last for longer than a few seconds during normal gameplay. This update will also eliminate this same behavior following a quicksave or autosave. There will still be a short pause while the autosave happens, but not the more drawn out stuttering behaivior. We are still investigating another performance problem on some hardware, which will manifest where the game is getting into a state where performance drops to less than 5 fps and does not recover or crashes. Next week we will be releasing the Source SDK, along with a surprise for the community". WTF!? Overraskelse? Coop, MP, DOD:S? Endret 25. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Endelig! Digg, digg, digg. For de om ikke vet hva det dreier seg om, ta en titt på: http://www.blep.net/hl2stutter/ Utrolig plagsom sak, jeg sluttet å spille etter en halvtime eller noe. Har ventet spent på en oppdatering. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 For ordens skyld: spesifiser at det er til hl2? og .... BUMP! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 WTF!? Overraskelse? Coop, MP, DOD:S? Hm.... Jeg tipper på: MP, DOD:S eller mere stuff til CS:S (som de sa skulle komme i desember) En eller flere av disse. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 "Steam - updating - 66% complete" Dæng, dette har tatt en stund nå... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kanskje det er den overaskelsen han sa ville komme på bloggen dubiuosquality .. der han først sa at hl2 ville gå gold imorra og fikk rett. han sa at det ville komme en overaskelse til hl2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tror det dreier seg om den desember updaten til CS:S.. Følger: To nye modeller(en på vært lag). Nye kart. Kanskje noen bugs! Lenke til kommentar
audunr Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Flotters, spiller i 800x600 med alt på maks, og 4XAA og 4XAF, og det på en Athlon 2500+ med Radeon 9600 Pro. Fungerer glatt når teksturene først har blitt lastet inn. Må løpe litt rundt for at hakkingen skal gi seg. MVH Audun Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan kan man sjekke om denne patchen er lastet ned? Jeg følte ikke med når Steam startet (starter automatisk ved oppstart) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tror det dreier seg om den desember updaten til CS:S..Følger: To nye modeller(en på vært lag). Nye kart. Kanskje noen bugs! Tror ikke det, da det ville ikke være en overraskelse.. Tror det er noe de ikke har sagt noe om ennå, kanskje co-op modden? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hæli! Håper det er en fet mod eller multiplayer! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg håper at overaskelsen er "Gravity-gun playground" Ikke så veldig sansynelig da.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 For ordens skyld: spesifiser at det er til hl2? og .... BUMP! Hva snakker du om? "Patch for lyd-lagg er lansert for HL2!" høres ganske så klart ut for meg. Det ligger også i Half Life forumet, så hva ellers? Mulig jeg har misforstått deg, men men. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tipper på MP, Co-op eller stæsj til CS:S. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 auto-oppdaterer steam seg sA jeg fAr denne oppdateringen? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har problemet enda.. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 auto-oppdaterer steam seg sA jeg fAr denne oppdateringen? Start Steam på nytt for oppdateringen. Altså, avslutt Steam for så å starte den igjen. Da laster Steam automatisk ned oppdateringen. Lenke til kommentar
kim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tipper overraskelsen blir ca. 5 MP maps til HL2, inkludert aktivering av mp menyen. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tipper overraskelsen blir ca. 5 MP maps til HL2, inkludert aktivering av mp menyen. 5 maps er vell litt å ta i... jeg tror tallet heller er 2-3 i så fall Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Satser på noen nye maps til CS:S jeg...assualt, millitia og noen andre. Å fått høna på cs_italy hadde vært digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå