welsti Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 fram til denne uka har jeg brukt internet explorer, og lagt meg til den vanen å regelmessig slette cookies, downloaded files samt logg gjennom "egenskaper" via "internett"-ikonet. men nå som jeg har gått over til mozilla firefox, finner jeg ikke ut hvordan jeg utfører det samme. cookies kan jeg selvsagt slette fra mappa med samme navn. hvordan renser man opp logg og sletter nedlasta filer? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 --->Tools--->Options---->Privacy Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Tools -> Options -> Privacy Edit: (den var frekk'as ) #Moderator slo sammen 2 innlegg.# Endret 25. november 2004 av ponke Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Denne har INGENTING i bærbare datamaskiner å gjøre. Greit at vi er veldig greie med hva vi tillater av tema på disse trådene, fra tråder om nettverksenheter til rene operativsystemdiskusjoner, men denne er helt på villspor. Flyttes! Ja, og stenges også. Er ingenting mer å diskutere. Hilsen ponke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg