Gå til innhold

Quake IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Vel,får vel seie meg enig med viCtim..Liker "gamle" q2.Har spilt ein del spill opp gjennom tidene...Men,eg kommer alltid tilbake til q2.Synest det alltid var like kjekt å være ein liten sau med basoka(sikkert ikkje riktig skrevet)på ryggen..Eller eit helikopter..

 

Og når eg spilte baskeball i q2..Litt kewlt å donke i q2 :wink:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Om ein tar for seg spill generelt og skal bedømme om ein synest spillet er bra,kan ein "missvisande" faktor være at spillet blir skrytt veldig opp i "skyene" før det blir utgitt.Slik at når ein har kjøpt(regner med at ein kjøper spill,programvare etc..:wink:)spillet så lever ikkje spillet opp til forventningane.Fordi ein har fått STORE forventningar til spillet på førehand..

 

 

Dette gjeld ikkje bare spill..Men,nemte spill siden denne tråden gjaldt spill..

 

Dette "innspillet" har vel kanskje ikkje direkte med emnet på tråden å gjære...Men,synest likevel det var viktig å få poengtert faktoren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

q3a syns jeg var skuffende iforhold til q2. med q2 var det ikke sånn. q2 syns jeg var tøft med tanke på q1.

 

når du sier CS2 zimen, mener du da den kommende? hvis det er det tror jeg det blir en skuffelse. tror TF2 blir myyye bedre og går derfor for TF2 når det kommer. CS2 blir for mye camping vil jeg tro. de har lagt opp til mye kraftigere våpen som grenade launcher, miner, booby traps og mer. det tror jeg blir for mye. CS'en som vi kjenner nå syns jeg har en fin balanse, ingen for kraftige våpen heller! sånn som jeg ser det blir CS2 en skuffelse, og det er jo nå Sierra som står for det, ikke de som driver nå med CS.

 

q4 har jeg ikke sett mye om, vet bare at en i klassen min ser svært fram til det og han har prata i vilden sky om det, har sett et forslag til logo for q4 også. hvis q4 og doom3 skal ha samme engine kan jo det bli bra det. jeg ser egentlig mer fram til doom3 en q4, men så er jeg ingen q3a fanatiker heller da :)

Lenke til kommentar

Granade launcher i cs? Damn! Det vil jo suge møkk! Slik som det er nå er egentlig ganske bra. Men det ville jo vært fint med noe nytt. Jeg synes de kunne bruke litt penger på anti cheating egentlig. Få vekk all cheating i cs, også lage en god del nye BRA brett. Miner ville vært litt artig, men ikke granade launcher. Jeg og kameratene mine hadde en samtale om dette. Rocket launcher i cs og sånt. Det ville blitt for teit. Ja ja.. Det som er litt teit med TF2 er at man må velge en "character" som man må være. F.eks man må ha en medic på laget. Men det er jo gør kjedelig å være medic. Jeg ville vært sniper eller hw guy eller noe. Ikke medic. Det er fint med cs. Du kan velge fra runde til runde hvilket våpen du vil ha osv.

Lenke til kommentar

Jeg håper det kommer en "Poison Granat" og "Flamethrower" i cs, det hadde blitt kjempe kult.

Enig med at Granat Launcher ikke er noen god idé. AG3 burde og blitt importert i CS, det er trossalt det vanligste krigsvåpenet som fins.

Bløtkake er heller ikke så dumt, vi kan kleise den i fjeset på motstanderen slik at han ikke ser på ca. 30 sek for han må tørke vekk kremen.

Det hadde og vore kult med en lasso som vi slengte rundt hode til motstanderen og kvelte han. LOL!

:grin:

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

>Få vekk all cheating i cs, også lage en god del nye BRA brett.

 

Valve jobber faktisk veldig bra med anti-cheating og er svært mye med i arbeidet blant amatør programerere som vil lage en MOD(ification). anti-cheating har gått litt ned akkurat nå pga. PunkBuster ikke blir oppdatert @ the moment. kommer snart nytt program som skal hjelpe på. SAMC lista også er bra (liste med ID til cheatere som brukes på mange servere, altså sperrer de ute).

 

nye map? har du vert ute å surfa på nettet?? fins jo 1000vis ;D

 

--

 

flammekaster i CS? poison grenade? trokke d du! jeg mener alle forandringer nå vil ødelegge istedenfor å gjøre bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

en del av de bretta der er jo ikke helt top class heller da. og vi har jo alle forskjellige meninger om hvilken som er bra, kanskje litt ut ifra hvordan vi gjør det på det brettet. selv liker jeg aztec, dust2, nuke og dust. hvorfor? dust2 og nuke er rimelig gode brett med tanke på CT vs. T balanse. de andre syns jeg bare er kule fordi jeg liker de situasjonene jeg kan komme opp i på den, som long range battle på aztec og en hel del close combat og heavy defending på dust. de jeg syns er dårlige er blandt annet assault og siege. hvorfor? fordi de er for herja av Ts. terror kan campe til de ligger der og jeg syns ikke det er noe gøy og spille de på LAN eller internett. jeg likte de svært godt før, men det har jeg fort komt over!! italy er en av de banene som kan være gøy. kommer litt ann på :)

 

eneste jeg syns de burde endre på i CS akkurat nå er å gi smoke grenade'en litt mer røyk slik den får effekt, og prøve og få en litt dårligere kvalitet på røyken, men fortsatt gjøre det mulig å se gjennom, slik at treigere maskiner også kan kjøre med gjennomsiktig smoke. en annen ting er diverse bugs som brett buggen med skywalk på de_dust (samme som på quake2) og andre småbugs. å gjøre det mulig å stille kvaliteten på send/recieve på voice-com hadde heller ikke vert noen dårlig idè. han som fåreslo AG3 har noe i d han sier, men problemet er at det skal vere balanse i våpenene. altså, hvis du legger til et våpen på T må du legge til et på CT. jeg føler AG3 er et CT våpen, så da må T få et. syns også de kunne få lagt til FAMAS igrunn. den er litt koslig. det er så utrolig mye de kunne lagt til i dette spillet, og jeg har hatt så mange idèer selv, problemet er vel bare at en del av dem ville ødelagt.

 

har blandt annet tenkt på hvis det var mulighet for å slå med pistolen etter du tømt magasinet, som en slags secondary fire på for eksempel desert eagle'en. har også tenkt på ting som miner og bazooka og grenade launcher, men det vet jeg ville ødelagt. molotov cocktail ville nokk ikke passa inn. å ta skade av å kunne hoppe gjennom vinduer og kunne løpe gjennom vinduer hadde vel vert en av de som hadde gått ann. muligheten for å se health og det siktet personene ser i first person view på HLTV hadde vert gøy. å legge til reload lyd som standard på r_drawviewmodel 0 hadde vert gøy, og lagt til en silencer indicator på colter slik at hvis du kjører med r_drawviewmodel 0 kan se om silencer er på eller av på usp og colt. det kan vere en plage hvis du tar opp en colt og skal til å skyte åsså er ikke silenceren av (jeg liker den av). kanskje til og med en weapon indicator, sånn du ser hvilket våpen du har. at flashlight slutter og lyse gjennom vegger hadde jo vert mer realistisk. selv har jeg ikke bind'a flashlight til noen knapp slik jeg ikke skal komme borti den og avsløre min possisjon med lys/lyd. å sette en max gamma/brightness hadde jo også vert gøy, men da hadde vel alle begynnt og bruke powerstrip uansett. at du kan gjøre det helt lyst er jo en grunn til at ting som flashlight og nightvision ikke har noen praktisk funksjon. det er jo også en bakdel for de som ikke har lys skjerm, eller ikke bruker disse kommandoene.

 

tror jeg tok litt av med skrivinga nå, men du får se hvor langt du gidder og lese :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg sa ikke nye brett. Jeg sa nye BRA brett! Som BRA ikke betyr møkka jalla brett. De fleste brett til cs suger jo anal. Og, ja. Jeg visste om at valve og sierra driver på med å lage anti-cheating til cs. Men kommer det til å funke? Sikkert ikke. Trenger nok helt ny engine til både gfx og alt annet før det kommer til å skje. Men folk klarer å cheate til det også. Det tar bare litt tid. Spillerene kjenner jo spillene bedre enn utviklerne.. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...