Gå til innhold

Star Wars: KoToR2 GONE GOLD!

Anbefalte innlegg

[iC' date=25/11/2004 : 16:01] BTW: Da har ikke denne tråden noe å gjøre i "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", men snarere i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" ;)

Det har den så absolutt. Dette spillet kommer ut til BÅDE konsoll og pc, derfor hører den hjemme i "generelt". At dette spillet nå er ferdig til Xbox betyr også at det snart er ferdig til PC, derfor hører den hjemme i "generelt".

Så shut it! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har den så absolutt. Dette spillet kommer ut til BÅDE konsoll og pc, derfor hører den hjemme i "generelt". At dette spillet nå er ferdig til Xbox betyr også at det snart er ferdig til PC, derfor hører den hjemme i "generelt".

Så shut it! ;)

Nei nei, at det er ferdig for konsoll betyr ikke automatisk at det snart vil komme for PC! Dette er altså noe som ville passet bedre under Konsoll delen,da nyheten kun omhandler konsollversjonen.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
[iC,25/11/2004 : 16:01] BTW: Da har ikke denne tråden noe å gjøre i "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", men snarere i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" ;)

Så shut it! ;)

er spillet ferdig på PC? Nei.

EDIT: Er enig med Vice.

har rapportert, så da får vi se hvem moderatorene er enige med.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
ja og Obsidian ble startet av en gjeng Black Isle RPG veteraner :roll:

Ah, det visste jeg faktisk ikke... Men tror fortsatt at det blir et veldig middelmådig og standard spill (kan ha noe med at jeg ikke likte 1'eren noe særlig heh)

da er vi to

\ :dontgetit:

Da har dere gått glipp av noe. Det ble ikke GOTY flere plasser ifjor pga ingenting!

Lenke til kommentar
ja og Obsidian ble startet av en gjeng Black Isle RPG veteraner :roll:

Ah, det visste jeg faktisk ikke... Men tror fortsatt at det blir et veldig middelmådig og standard spill (kan ha noe med at jeg ikke likte 1'eren noe særlig heh)

da er vi to

\ :dontgetit:

Da har dere gått glipp av noe. Det ble ikke GOTY flere plasser ifjor pga ingenting!

word.

Mvh Birger

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg gått glipp av noe?

Jeg kjøpte jo spillet og spilte gjennom det... ser ikke helt hva jeg har gått glipp av.

Liker bedre rollespill av typen BG og litt NWN, mislikte styringen i KoToR og synes det var litt kjedelig, men for all del... bedre enn de fleste spillene som kom ut i fjor.

edit:

Og i tillegg spilte jeg rollespill på PC jævlig mye over en 2 års periode, så jeg gikk lei av hele sjangeren.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg gått glipp av noe?

Jeg kjøpte jo spillet og spilte gjennom det... ser ikke helt hva jeg har gått glipp av.

Liker bedre rollespill av typen BG og litt NWN, mislikte styringen i KoToR og synes det var litt kjedelig, men for all del... bedre enn de fleste spillene som kom ut i fjor.

edit:

Og i tillegg spilte jeg rollespill på PC jævlig mye over en 2 års periode, så jeg gikk lei av hele sjangeren.

Jeg aksepterer din mening, men den om styringen i KoToR, var og er revlusjonærende!!!!

Mvh Birger

Lenke til kommentar

Altså, hva er revolusjonerende med styringen i KoTOR? Det er vel tross alt fint lite.

Det er kameraføring som man har set i mange spill. Styringen er jo som i i JKII og selve kampsystemet er vel det eneste nyet i Star-Wars-universet. Jeg klarer virkelig ikke å se hva som er revolusjonerende i dette spillet, men det er et meget godt spill.

Lenke til kommentar

det blir lansert i USA og gudene vet hvor andre steder utenom Norge.

Så med mindre man har en NTSC box eller chip (regner med xbox også er sånn pal/ntsc crap og ikke 1 standard, rett meg om jeg tar feil), så må man vente til 11 Februar (tror jeg det var) til den blir lansert i Norge (PAL) sammen med PC versjonen.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...