Gå til innhold

Star Wars: KoToR2 GONE GOLD!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til forskjell fra alle Fifa, NHL, NFL, The Sims og gudene vet hva mer så hadde Knights of the old republic en god historie, bra gameplay og ganske så mye bra ellers, og 2'ern har vert ryktet for å være bedre (husker ikke hvor jeg leste det da men), og når det i tillegg blir utviklet av gamle Black isle veteraner, har vi noe å være redde for kvalitetsmessig? ;)

Endret av TRS
Lenke til kommentar

kan med hånden på hjerte si at SWKOTOR er en av de 5 beste spillene jeg noen gang har spilt (har spilt dataspill i 20 år nå), og gleder meg som en unge til oppfølgeren.. håper bare at det ikke tar alt for lang tid til den kommer på PC, siden jeg personlig likte PC-kontrollen bedre enn kontrollen man hadde på x-box

Lenke til kommentar
2'eren blir vel ikke utviklet av Black Isle, såvidt jeg husker... så det er vel egentlig ikke håp for serien. Blir vel et skikkelig kjedelig spill for massene.¨

edit:

Publisher: LucasArts Developer: Obsidian

Ikke bare består Obsidian av " en gjeng Black Isle RPG veteraner"(Black Isle skulle vel tross alt vært Bioware!!) som TRS påpeker, de har også fått gleden av av å utvikle NWN2. Så om du tviler på disse gutta kaster du bort mye verdifull tvil :p De vet nok hva de driver med. :yes:

Lenke til kommentar
*sniff, sniff* Lukter et masseprodusert-oppsop-spill produsert fort som fa.n, bare for å presse det ut på markedet så hurtig som mulig for å tjene penger... Men for all del: Kan bli gøy forde :whistle:

Det har ikke akkurat brukt lang tid på spill-utviklingen nei, men grunnen til dette er jo at de blant annet ikke har laget ny grafikkmotor og slikt...

Gleder meg som en unge til jeg får henda i Xbox-versjonen! KotOR er etter min mening det beste rpg-spillet til Xbox etterfølgt av Fable og Morrowind. Synd vi må vente et par måneder ekstra...

Lenke til kommentar
Da er det endelig ferdig! Dette er Xbox versjonen som er ferdig.. Kommer ut den 06/12-04(USA-Release).

Artikkel:

GameSpot: Xbox KOTOR II goes gold

Edit1: La til "USA-Release" i tekxten!

Jeg begynte å sikle da jeg leste topic, men så så jeg "Dette er Xbox versjonen som er ferdig.. "

:(

BTW: Da har ikke denne tråden noe å gjøre i "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", men snarere i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...