MindTooth Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Da er det endelig ferdig! Dette er Xbox versjonen som er ferdig.. Kommer ut den 06/12-04(USA-Release). Artikkel: GameSpot: Xbox KOTOR II goes gold Edit1: La til "USA-Release" i teksten! Edit2: Skifta ifra "tekxten" til "teksten".. Endret 25. november 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Da er det endelig ferdig! Dette er Xbox versjonen som er ferdig.. Kommer ut den 06/12-04. Artikkel: GameSpot: Xbox KOTOR II goes gold *kremt* Det kommer ut den datoen i USA ja.. Vi i Europa må vente til 11. Februar. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Men fortsatt er spillet GONE GOLD! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Men fortsatt er spillet GONE GOLD! Ja, du har rett, la oss fokusere på det som faktisk har noe å si her KoTOR2 gone gold!! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Allerede? Ô_o Yes Sir.! Lenke til kommentar
Cord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *sniff, sniff* Lukter et masseprodusert-oppsop-spill produsert fort som fa.n, bare for å presse det ut på markedet så hurtig som mulig for å tjene penger... Men for all del: Kan bli gøy forde Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) til forskjell fra alle Fifa, NHL, NFL, The Sims og gudene vet hva mer så hadde Knights of the old republic en god historie, bra gameplay og ganske så mye bra ellers, og 2'ern har vert ryktet for å være bedre (husker ikke hvor jeg leste det da men), og når det i tillegg blir utviklet av gamle Black isle veteraner, har vi noe å være redde for kvalitetsmessig? Endret 25. november 2004 av TRS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) 2'eren blir vel ikke utviklet av Black Isle, såvidt jeg husker... så det er vel egentlig ikke håp for serien. Blir vel et skikkelig kjedelig spill for massene.¨ edit: Publisher: LucasArts Developer: Obsidian Endret 25. november 2004 av SBS Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) ja og Obsidian ble startet av en gjeng Black Isle RPG veteraner Endret 25. november 2004 av TRS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ja og Obsidian ble startet av en gjeng Black Isle RPG veteraner Ah, det visste jeg faktisk ikke... Men tror fortsatt at det blir et veldig middelmådig og standard spill (kan ha noe med at jeg ikke likte 1'eren noe særlig heh) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *snip*(kan ha noe med at jeg ikke likte 1'eren noe særlig heh) fydda Neinei, alle med hver sin smak sier nå jeg, vil ikke ha for store forhåpninger selv (selv om jeg er i ferd med å få det), vil heller bli positivt overasket Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Det går da ikke ann å ikke like 1eren av Knights of The old Republic.! Styringen i spillet er da bare digg!!! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kan med hånden på hjerte si at SWKOTOR er en av de 5 beste spillene jeg noen gang har spilt (har spilt dataspill i 20 år nå), og gleder meg som en unge til oppfølgeren.. håper bare at det ikke tar alt for lang tid til den kommer på PC, siden jeg personlig likte PC-kontrollen bedre enn kontrollen man hadde på x-box Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kommer på pc samtidig som xbox release i europa såvidt jeg har forstått Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 2'eren blir vel ikke utviklet av Black Isle, såvidt jeg husker... så det er vel egentlig ikke håp for serien. Blir vel et skikkelig kjedelig spill for massene.¨ edit: Publisher: LucasArts Developer: Obsidian Ikke bare består Obsidian av " en gjeng Black Isle RPG veteraner"(Black Isle skulle vel tross alt vært Bioware!!) som TRS påpeker, de har også fått gleden av av å utvikle NWN2. Så om du tviler på disse gutta kaster du bort mye verdifull tvil De vet nok hva de driver med. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Helt enig med deg dga01 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/516675.asp?q=kotor Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *sniff, sniff* Lukter et masseprodusert-oppsop-spill produsert fort som fa.n, bare for å presse det ut på markedet så hurtig som mulig for å tjene penger... Men for all del: Kan bli gøy forde Det har ikke akkurat brukt lang tid på spill-utviklingen nei, men grunnen til dette er jo at de blant annet ikke har laget ny grafikkmotor og slikt... Gleder meg som en unge til jeg får henda i Xbox-versjonen! KotOR er etter min mening det beste rpg-spillet til Xbox etterfølgt av Fable og Morrowind. Synd vi må vente et par måneder ekstra... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Endelig! Må nesten bestille fra staene nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Da er det endelig ferdig! Dette er Xbox versjonen som er ferdig.. Kommer ut den 06/12-04(USA-Release). Artikkel: GameSpot: Xbox KOTOR II goes gold Edit1: La til "USA-Release" i tekxten! Jeg begynte å sikle da jeg leste topic, men så så jeg "Dette er Xbox versjonen som er ferdig.. " BTW: Da har ikke denne tråden noe å gjøre i "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", men snarere i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå