Gå til innhold

Ny info om 26. november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte du et kit?

 

Vi får vel ikke tilgang til betaen enda selv om vi får en kode i pre-order kit'et?

Må vel vente til final beta test begynner?

 

Eller har jeg misforstått helt?

Ja, jeg kjøpte et kit! Fikk beta-key samt soundtrack EP, dette kostet 99 kroner.

 

Og ja, man må vente til Betaen begynner, men da er jeg jo sikret plass iallefall. :)

Lenke til kommentar
Kjøpte du et kit?

 

Vi får vel ikke tilgang til betaen enda selv om vi får en kode i pre-order kit'et?

Må vel vente til final beta test begynner?

 

Eller har jeg misforstått helt?

Ja, jeg kjøpte et kit! Fikk beta-key samt soundtrack EP, dette kostet 99 kroner.

 

Og ja, man må vente til Betaen begynner, men da er jeg jo sikret plass iallefall. :)

Om du kjøper et sånt kit til 99, kan du da velge selv om du vil ha vanlig eller CE når spillet kommer ut?

 

Og kan du da kjøpe spillet i hvilken som helst butikk, uansett hvor du kjøpe preorder kit'en?

 

Edit: Kit'et koster 99, får du da 99 kroner avslag når du skal kjøpe selve spillet? :dontgetit:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Kjøpte du et kit?

 

Vi får vel ikke tilgang til betaen enda selv om vi får en kode i pre-order kit'et?

Må vel vente til final beta test begynner?

 

Eller har jeg misforstått helt?

Ja, jeg kjøpte et kit! Fikk beta-key samt soundtrack EP, dette kostet 99 kroner.

 

Og ja, man må vente til Betaen begynner, men da er jeg jo sikret plass iallefall. :)

Om du kjøper et sånt kit til 99, kan du da velge selv om du vil ha vanlig eller CE når spillet kommer ut?

 

Og kan du da kjøpe spillet i hvilken som helst butikk, uansett hvor du kjøpe preorder kit'en?

Tror du må si hvilke versjon du vil ha, når du forhåndsbestiller!

Tror det hadde blitt litt kjett hvis alle kjøpte Pre-Order kit, og forventa å få CE...

Lenke til kommentar
Om du kjøper et sånt kit til 99, kan du da velge selv om du vil ha vanlig eller CE når spillet kommer ut?

 

Og kan du da kjøpe spillet i hvilken som helst butikk, uansett hvor du kjøpe preorder kit'en?

 

Edit: Kit'et koster 99, får du da 99 kroner avslag når du skal kjøpe selve spillet? :dontgetit:

Du velger selv om du vil ha vanlig eller CE-versjonen når du kjøper kitet til 99.

 

Om du kan kjøpe spillet uavhengig av hvor du kjøper pre-order kitet vet jeg ikke.

 

Og ja, du får 99 kroner avslag når du kjøper selve spillet,

enten om det er vanlig eller CE versjonen.

Lenke til kommentar
Om du kjøper et sånt kit til 99, kan du da velge selv om du vil ha vanlig eller CE når spillet kommer ut?

 

Og kan du da kjøpe spillet i hvilken som helst butikk, uansett hvor du kjøpe preorder kit'en?

 

Edit: Kit'et koster 99, får du da 99 kroner avslag når du skal kjøpe selve spillet?  :dontgetit:

Du velger selv om du vil ha vanlig eller CE-versjonen når du kjøper kitet til 99.

 

Om du kan kjøpe spillet uavhengig av hvor du kjøper pre-order kitet vet jeg ikke.

 

Og ja, du får 99 kroner avslag når du kjøper selve spillet,

enten om det er vanlig eller CE versjonen.

Hvordan velger jeg om jeg enten vil ha CE eller vanlig da? Har de to forskjellige kit's, ett CE kit, og et standard kit? Eller sier jeg bare fra om hva jeg vil ha, og får en kvitering på det eller no sånt?

 

Hvordan får jeg da tak i CE når det endelig kommer ut? Får jeg tilsendt, eller må jeg kjøpe i butikk?

 

Håper noen vet... :ermm:

Lenke til kommentar
Hvordan velger jeg om jeg enten vil ha CE eller vanlig da? Har de to forskjellige kit's, ett CE kit, og et standard kit? Eller sier jeg bare fra om hva jeg vil ha, og får en kvitering på det eller no sånt?

 

Hvordan får jeg da tak i CE når det endelig kommer ut? Får jeg tilsendt, eller må jeg kjøpe i butikk?

 

Håper noen vet... :ermm:

Du sier til den snille damen/mannen bak kassaapparatet at du vil forhåndsbestille vanlig eller CE-versjonen.

 

Betakit er betakit.... finnes ingen forskjellige utgaver. Du får en kvittering ja,

som den snille damen/mannen bak kassaapparatet blir glad for om du tar vare

på, til neste gang du kommer for å hente den vanlige versjonen eller CE-versjonen

av spillet. De vil nok også spørre deg om navn og tlf nummer slik at de kan sette

navnet ditt på forhåndsbestillingslisten. Om de sender spillet til deg tviler jeg på,

men det går jo an å spørre? :innocent:

Lenke til kommentar

Ett lite tips til. Ring butikken(e) før stengetid i kveld. To plasser hadde allerede solgt ut alle beta pakkene her i Bergen. Hvis de ikke vet hva det dreier seg om, be de finne det ut for deg. Vi er tross alt kunder, og selv om data ansvarlig på Elkjøp på Liertoppen har tatt kvelden, må de skaffe til veie slik informasjon.

 

Jeg må opp tidlig i morgen og være på plass klokka 9 uttafor spilldealeren :ohmy:

 

Angående CE versjonen. En del butikker opererer med 21. januar som release dag, dette er selvfølgelig tentativt og kan endre seg - forhåpentligvis til det tidligere :) Uansett, de jeg har snakket med i dag sier at det er høyst usikkert hvor mange CE versjoner hver av butikkene klarer å sette kloa i. Det beste er, som flere har sagt, å legge inn en forhåndsreservasjon. Eller spørre om de 99.- for beta keyen kan trekkes fra om du kjøper spillet ved en annen forretning.

 

Det triste er at de fleste deskpersonalet rundtomkring ikke sitter på denne informasjonen, men bruk din rett som kunde til å få fatt i denne informasjonen - om de så må ringe noen så er dette din og min rett som kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...