Mr_Tiger Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg har lag denne i mysql, det skal bli en gjestebok : +------------+--------------+------+-----+---------------------+----------------+ | Field | Type | Null | Key | Default | Extra | +------------+--------------+------+-----+---------------------+----------------+ | id | int(11) | | PRI | 0 | auto_increment | | tid | datetime | | | 0000-00-00 00:00:00 | | | navn | varchar(50) | | | | | | mail | varchar(50) | YES | | NULL | | | hjemmeside | varchar(100) | YES | | NULL | | | innlegg | text | | | NULL | | +------------+--------------+------+-----+---------------------+----------------+ 6 rows in set (0.00 sec) Nå må jeg lage et html dok. f.eks noe som dette. se vedlegg gjestebok Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få det til å spille sammen med mysql? skal jeg lagre det i html eller php? lagret den i htm, da får jeg opp en side med gjesteboka i explorer, hvis fyller in noe der og trykker på send får jeg bare opp en feilmelding og mysql registerer ingenting. prøver dette nå kun på mitt netverk. Hva skal til for å få html kodene til å virke mot mysql Hvordan kan jeg komme videre nå. gjestebok.txt Endret 25. november 2004 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hvor skal jeg lagre gjestebok-filen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå