a_tomren Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei, jeg har en AMD 64 3200+ 512KB Cache Boxed versjon. Siden det ikke er så lenge siden jeg kjøpte den, og har kommet så mye nytt nå som AMD 64 4000+, så tenkte jeg, hvorfor ikke klokke cpu'n. Det jeg tenker på er: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302128&cks=PRL . Det er det dyreste innen vanlig klokking, neste steg er VapoChill, så langt har jeg ikke tenkt å gå, og det koster jo 6000+. Så jeg trenger litt tilbakemelding om hva dere synes er bra å velge. Den kjøleren, går det an å montere vifte på den eller er det ment at den skal vere uten? Gi meg noen tips Mvh. Alexander Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 har akkurat bestilt meg en slik,med en 120mm vifte med samme hensikt som deg! Den skalha en 120mm vifte der for best kjøling,men en 92mm går og an, men det er bare tull! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Flyttes til overklokking av CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå