Boralis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Aspire 520 watt Aluminium blå Close but no cigar ser ut som at de har byttet ut 80mm viften med en 92mm..ellers..ganske så mye den samme psu'en..med et sykt navn. Nei Aspire 500W og den Microplex har er indentisk , dette bildet er av en 520W og den har 3 vifter istedenfor 2 , har denne selv (i sort) kan annbefales . Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noen forskjell på 500 og 520Wattern til Aspire? Hvordan tror dere støynivået er på bZerken sammenlignet med de to Aspire PSU'ene (500&520W)? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hi hi, har nettopp vært å henta min nye bezerk 80+120mm Psu Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har ventet på denne en stund bZerk 500W Aluminium Sort Er nå bestilt den skal jeg (antageligvis) få til jul! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal vedde 5(!) tastetrykk på at det er 92mm og ikke 120mm i toppen på den bZerken. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det er en 120mm i toppen... men den er langt ifra stille, viftene lager ulyder, og som om ikke det var nok kommer det en høy, irriterende durelyd fra selve psu(ikke viftene). kanskje jeg bare var uheldig med mitt eksemplar, men er ikke fornøyd... Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har samme problem. Tror det er skruene i 120mm som ikke er festet godt nedi rillene. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) har aspire 520 watt med 3 vifter, gikk fra en qtec 300watt(haha sikkert ikke mer enn 150 stabilt) og må si den forskjellen var enorm, får en litt sånn rullende lyd fra viftene når de makser men det hører jeg bare hvis jeg har hodet nærme, har ikke kabindett nå, så skal fjerne litt av lyden med kabbiset jeg får i morgen kombinert med litt isolasjon, viftene støyer forresten "ingenting" på laveste fart og med litt over kjøler det bra nok selv om det er varmt i rommet ,kjører på litt mer guffe når jeg spiller, har 4 hd, 2 cdrom amd 64 3000+ 1 rambrikke, 9800 pro masse vifter og lys, og den er veldig stabil, tror hovedkortet er skyld i konstant 0,3v under på vcore, når jeg tar høyde for det er de tikke noe problem , uten å ha hatt noen krempsuer før, er denne veldig tung og den virker gjennomført, tøft lakkert og, og ledsa løfter utseende veldig( behøver ikke 5000posts på hw for å klare å skru inn leds i en hvilken som helst psu, men denne er som sagt veldig gjennomført). tilogmed pånappen oser av kvalitet da den er orntlig tight og det er brukt en stiv fjær så det "smeller" når man flippern, føles som man driver med "tungt utstyr" er alt i alt veldig fornøyd, håper dette var til hjelp for noen Endret 31. januar 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå