Gå til innhold

Striper i CD, GTA henger seg. Hvordan "reparere"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,25/11/2004 : 16:12] Hvordan i huleste kan du si PL2??? Hvor kommer L'en inn i bildet? :ermm:

Play Station 2, liksom?

ehh fordi det er sånn playstation 2 er skrevet av alle verden over....? Som det Alltid har vært

HAHAHA! :!:

Ehm...Unnskyld...

Om det skrives av så mange "over hele verden", kan du da finne meg minst to nettsteder som er til å stole på som har brukt den forkortelsen, HF2?

Lenke til kommentar
[iC' date=27/11/2004 : 12:30]
[iC,25/11/2004 : 16:12] Hvordan i huleste kan du si PL2??? Hvor kommer L'en inn i bildet? :ermm:

Play Station 2, liksom?

ehh fordi det er sånn playstation 2 er skrevet av alle verden over....? Som det Alltid har vært

HAHAHA! :!:

Ehm...Unnskyld...

Om det skrives av så mange "over hele verden", kan du da finne meg minst to nettsteder som er til å stole på som har brukt den forkortelsen, HF2?

jeg snakker ikke om HF2 forkortelsen, den er feil så klart og hvis jeg har skrevet det feil ned så beklager jeg det. Men nå snakker jeg om playstation 2 forkortelsen som blir skrivd Pl2. Punktum.

Lenke til kommentar
jeg snakker ikke om HF2 forkortelsen, den er feil så klart og hvis jeg har skrevet det feil ned så beklager jeg det. Men nå snakker jeg om playstation 2 forkortelsen som blir skrivd Pl2. Punktum.

Før du kommer opp med bevis for den påstanden tenker jeg på det som det dummeste jeg hørt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Men nå snakker jeg om playstation 2 forkortelsen som blir skrivd Pl2. Punktum..

Lurer på hvorfor det står PS2 på konsollen hvis forkortelsen er Pl2... :ermm::roll:

Men tilbake til topic: Zalo fungerer alltid ganske bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Men nå snakker jeg om playstation 2 forkortelsen som blir skrivd Pl2. Punktum..

Lurer på hvorfor det står PS2 på konsollen hvis forkortelsen er Pl2... :ermm::roll:

Men tilbake til topic: Zalo fungerer alltid ganske bra :thumbup:

greit sorry, beklager så mye *bøyer meg i støvet* jeg har blingset litt feil, ser på playstation eska mi her at det står s. Har alltid trodd den stod for L. jaja shit happens gjør det vel ikke?

hehe :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...