Gå til innhold

Ikke bestill hos AlienWare!


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nettopp en Blå MS 3.0 fra Alienware... men jeg fikk en Blå MS 4.0. Jeg har vanlig 4.0 nå og jeg hater den!

Er det noen som har tips til meg om hva jeg skal gjøre så si fra... jeg har klaget men ingen svarer.

 

Konklusjon: Ikke bestill hos AlienWare! De mixer ofte opp, (jeg snakka med en dame som snakke Engelsk som et esel)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får bare prøve helt til du får svar, det tar av og til noen dager før du får svar. Hvorfor bestillte du en mus fra alienware forresten? For å få den i blå utgave?

 

Er det ikke mulig å få tak i den noen andre steder? Er litt sent nå da...

Som sagt, du får bare prøve å kontakte dem helt til du får svar. Send mail, så slipper du "esel-engelsk"

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar
OMG! tror de seriøst jeg bestiller en 4.0 fra utlandet?

*fjernet av moderator*

 

Kosta meg 600 kr! 

bestiller jeg her i norge koster det meg ca 400 elns (OMG)

Alienware mottar en bestilling på noe de ikke har igjen flere av, og sender deg en nyere og dyrere vare istedet. Hvorfor du velger å bestille utstyr fra dem har de ikke noe med å legge seg opp i. Hva f43n er du tror en butikk gjør for noe?

 

Om du bestiller er DVD fra play.com som du kan få på tilbud i Norge, tror du de sender deg en mail og forteller at det ikke er noen vits å bestille fra dem?

 

Alienware har definert Norge som et eget salgssted. Det betyr at den norske forbrukerkjøpsloven gjelder. Slutt med den satans sytinga di, som du nå har brukt to tråder på, og returner musa. Herregud, hvor vanskelig er det mulig å gjøre ting bare for å få syte litt ekstra?

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Tee... en butikk har ikke lov å sende en vare en kunde ikke har bestillt FFS. Jeg har en 4.0 nå og den er fucka, jeg liker ikke spes 4.0 men må bruke det likevell. Alienware kunne like godt sagt de ikke hadde MS 3.0 og spørre om jeg ville ha noe annet isteden elr avbestille alt.

 

Swanky her sa nettopp jeg kunna bestillt fra eBay (noe jeg nesten ikke har hørt om)... da hadde jeg spart mye penger, OG fått musa jeg ville.

Endret av Cryptic
Lenke til kommentar

TEE, sjappa har sendt Cryptic en HELT ANNEN vare enn det han bestilte. Selvfølgelig har han lov til å være forbannet, det hadde faen meg jeg også vært. Har ikke sjappa varen på lager, skal de gi beskjed om det, ikke sende en eller annen lignende vare sånn for moro skyld.

 

Støtter Cryptic 100%. Returnér faenskapet og krev alle utlegg tilbakebetalt.

Lenke til kommentar

Ah, så det er kun norske webshop som får skryt om de sender en nyere og dyrere vare enn den som bestilles? Andre skal være tankelesere, slik at de ikke bare skal vite at kunden blir misfornøyd av å få en nyere vare, men de skal også vite grunnen til at han bruker nettopp dem :hrm:

 

Som sagt tidligere. Norsk forbrukerkjøpslov gjelder, så det er bare å returnere varene om han er misfornøyd. To tråder med syting på HW.no hjelper hvertfall ingenting.

Lenke til kommentar
Ah, så det er kun norske webshop som får skryt om de sender en nyere og dyrere vare enn den som bestilles? Andre skal være tankelesere, slik at de ikke bare skal vite at kunden blir misfornøyd av å få en nyere vare, men de skal også vite grunnen til at han bruker nettopp dem :hrm:

Hvor har du dette fra? Du antar at kjøper blir fornøyd når han får en annen vare enn det han har bestilt, og at 4.0 er en kvalitativt bedre mus enn 3.0, men dette er da helt på trynet. Når har norske nettsjapper sendt en nyere/bedre vare sånn helt uten videre?

 

Microsoft mener sikkert at 4.0 er en bedre mus enn 3.0, men de fleste brukererfaringer jeg har lest tyder på det motsatte. Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du skal lage så stort nummer av dette, saken er da klar som glass.

 

Personlig taklet jeg ikke mer enn 10 minutter med 4.0, den er rett og slett feil.

Lenke til kommentar
Ah, så det er kun norske webshop som får skryt om de sender en nyere og dyrere vare enn den som bestilles? Andre skal være tankelesere, slik at de ikke bare skal vite at kunden blir misfornøyd av å få en nyere vare, men de skal også vite grunnen til at han bruker nettopp dem :hrm:

Dersom jeg vil ha en venstrehåndsmus (teoretisk), og ender opp med en dyrere og "bedre" høyrehåndsmus så er det ikke riktig. Dersom jeg bestiller et gammelt radeon 9200, og ender opp med X800 fordi de ikke har mer igjen på lager, så er det helt OK. Forskjellen som du kanskje ikke ser her, er at et raskere skjermkort/raskere CPU/ større harddisk i 99,99% av tilfellene er en god ting, mens en annen mus, et annet tastatur, og en annen musematte er som å bestille en stressless og få en recliner (friends joey og chandler stolene). Kanskje man ikke har plass til, eller sitter godt i en recliner. Kanskje man vil ha mulighet til å flytte rundt på stolen, noe som er vanskelig med en recliner. At den koster mer penger har ikke alltid så mye å si når den ikke er brukelig til mitt formål. Om jeg vil ha en venstrehåndsmus, så skal det være akkurat det, og ikke en råfet høyrehåndsmus. Om jeg vil ha et fett skjermkort, så vil jeg ha det også, men om det bli fetere enn det jeg betaler for er et pluss her.

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...