Bamse_ Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Kansje jeg skal teste det når jeg kommer hjem i dag... Med tanke på at en runding og en J ikke er de mest avanserte formene som er... Men skjønte egentlig ikke så mye av illustrator så må nok enten sette meg ned å lese eller bruke photoshop og så bruke silhuette (om det funker). Men er det noen som har noen forslag til endringer av designet. Kansje bruke noe annet enn den rundingen? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Inkscape ( http://www.inkscape.org ) er et enkelt og greit vektorprogram somfunker også funker i Windows (mer eller mindre skrevet for Linux imidlertid). Jeg bruker det veldig ofte, og er veldig glad i det sammen med Gimp Programmet er selvsagt GPL lisensert, - både gratis og fritt! - Du kan bruke dét til å lage vektorgrafikken. Supert program. Endret 26. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Vel.. jaja.. bare en rask idè. Endret 24. desember 2004 av dimdal Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vel.. jaja.. bare en rask idè. Tøff! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Den var faktisk utrolig bra! Skal ta den med vidre til resten av folket å se hva de synes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå