Kurt P Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Heisann.. Nå er jeg virkelig spent på om jeg kan klokke/åpne pipelines på kortet mitt.. Dette er 128 mb (ikke 256) og den sitter i en dell pc.. Jeg har nå installert ATi tools.. Kan det skje noe med pcn min hvis jeg nå begynner å prøve meg litt frem? Eller er det ingen fare? Er det værste som kan skje at jeg begynner å få artifacts? Og det er vel slik at dette programmet kun lagrer klokkinnstillingene til neste gang du starter maskinen.. Hvilket program skal jeg da gjøre dette med slik at det blir lagrt for alltid.. ? Mvh Kurt Preben.. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvor mange pipelines kjører du på nå da? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hvor mange pipelines kjører du på nå da? Det er 8 stk.. Hardware Information Installed memory 128 Mb Memory Type GDDR3 Memory Width 256 bit Active Rendering Pipelines 8 Det skal være 8 til på kortet mitt.. Og jeg har hørt litt rundt.. Jeg kan åpne dem men det er jo som de fleste vet, riksikofylt.. Må flashe bios.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg prøvde å bruke ATi tool istad.. fikk kjenne artifacts.. måtte bare skru shiten rett av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå