Same- Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hver gang jeg åpner Internet Explorer så kommer det en popup. Hvordan kan jeg få bort dette? Jeg bruker spybot og ad-aware men det hjelper lite. Jeg bruker FireFox mest men det er noen sider der jeg må bruke IE. Hjelp? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har du husket og oppdatere ad-aware og spybot Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Evt kan du jo kjøre HiJackThis og legge ut loggen din her (IKKE fix/edit/delete noe med HiJackThis), så får du nok hjelp. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har oppdatert ja... Lenke til kommentar
akh Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis det skjer uten at du starter Ie også, kan det være lurt å disable messenger service Lenke til kommentar
Same- Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det er når jeg starter IE Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Samme problem her. Mulig grunn: Sp2 Lenke til kommentar
Same- Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Har ikke sp2 engang da. Off det er plagsomt ass! Lenke til kommentar
akh Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er det den samme popupen da? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Misforstod litt. Hos meg med SP2 kommer det en forbanna ploppe lyd.. Lenke til kommentar
husmann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har du noen form for popupstopper? Det finnes det jo en rekke av, f eks hos www.panicware.com. Dessuten har jo mange her foreslått å kjøre Ad-aware, Spybot og HiJackThis - bra saker. Glem heller ikke Spy Sweeper. Dette tar det meste og hjelper ikke det kan du gå inn i en systemfolder som heter inf.folder. Der finner du filen IERESET.INF. Åpne denne i NOTEPAD, fjern det du ikke vil skal starte når du åpner nettleseren din. Velg så lagre og du burde være i gang igjen - uten popups. Mulig at dette kun gjelder WIN. IE, Firefox vet jeg ikke så mye om. jeg har XP SPII på alle pc'ene her i huset - og har ingen problemer. Eneste problem var at jeg måtte installere nettverkstilgangen på nytt på alle sammen. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 :O Er det mulig det hjalp ikke med de popupstopperne :O Dette er vist no seriøst hightech advanced programmed popups. Noen flere forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Oppgrader til SP2 og aktiver popup stopperen Hvis ikke finnes det et utall popup killere der ute. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hjelper jo ikke med popupstopper om du lar adware'en/spywaren ligge igjen og sende informasjon ut, samt hente reklamene ned (selv om du ikke ser den da). Bedre hive ut slik skit med rota! Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva slags popup'er er det du får? Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Eller hva med å kanskje bruke en annen Web browser, da slipper du hele problemet. eks Opera eller Mozilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå