JassFatt-aka-Andre Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) heihei. jeg har kløpt eheim 1048 og tilkoblings niplene var ALT forstore. skal kjøpe nye jeg fant ut hvordan jengedimensjon jeg skulle ha men jeg fatter ikke di størrelsene på niplene 3/8 id osv... ejg har vanslanger som er 8mm på insiden å 10 på utsiden hvordan id trenger jeg på nipplene ? Endret 24. november 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 her va det lite hjelp å få Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis du har 8mm innvendige slanger, trenger du 5/16"ID. Dette er 8mm. Sjekkes på en meterstokk. BSP står for tomme gjennger, og 5/16" ID, står for Innvendig Diameter i tommer til slangen. Kjøp en slik til sugesiden: Slangenippel, messing, 3/8"BSPx5/16"ID Kjøp en slik til trykksiden: Slangenippel, messing, 1/4"BSPx5/16"ID Husk og bruke gjenngetape og test kjør systemet i 24timer for sjekk etter lekkasjer før du slår på PC'n. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå