thomba14 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har tenkt å kanskje få meg et nytt hovedkort og en ny CPU. Jeg har sett litt og har kommet frem til at jeg skal få meg en av AMD's 64bit cpuene. Hva er forskjellen på 754 og 939 pris er sånn ca det samme men er ytelsen forskjellig? Hvilken burde jeg skaffe meg??? Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 skal du gå for nytt nå, 939 helt klart, det er nyere og mer framtidsrettet. 939 har også dual channel minne, kan gi litt økning i ytelse hvis du har to like ram brikker. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeh kjøpte S754 for 2måneder siden (var det 3?) og er veldig fornøyd Men så gikk jo jeg fra en 1,1Ghz Celeron og da. Vet ikke om det er bedre å gå for S939 nå, men det er det sikkert. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå så får du mest ved å kjøpe 939. Det er nesten ikke forskjell i pris og 939 er raskere på grunn av de innebygde doble minnekanalene Kanskje vente til nf4 kommer hvis du ikke har et ok skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå