xlent Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kjøpte meg Logitech Cordless Desktop Optical i dag.. Betalte 880 kr med mus på komplett.no .. Det BØR være digg! Akkurat nå har jeg et Key Tronic fra bestfar sin tid Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 STFF - Search The Fucing Forum Har sett en sånn der melding fra før! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Standard tastatur uten noe finesser (noe dritt fra Kina, som det ikke står navn på engang), svartlakkert :smile:, lakket rett over tastene i tilleg... Er så n00b at jeg ikke trenger taster for å skrive :smile:. Det holder lillebroren unna også . Lenke til kommentar
gusto Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg bruker Happy Hacking tastaturet. Det beste tastaturet man kan ha syns nå jeg. Det har bare de tastene man trenger. Altså, ingen internettknapper, volumkontroll og andre taster man aldri bruker. Man kan binde forskjellige taster til en spesialtast. Da slipper man å ha buyscript i CS f.eks. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 mitt L337 HaXoR itouch keyboard tok kvelden er om dagen, så jeg bruker for tiden et dårlig keytronic ergoforce. fy druen for noen dritt-taster, får dobbelt så mange skrivefeil med dette tastaturet. ps. er det plass til å legge neonstring under tastene på dette tastaturet? http://komplett.no./k/ki.asp?action=info&p...18&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Frikk Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Smart Keyboard, 250 eller 300 kroner på Clas Ohlson, med fine knapper til å øke senke lyd samt åpne vanlige programmer. knappene kan oxo stilles inn etter eget ønske. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 3 år gammelt COMPAQ tastatur :razz:. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Noname tastatur. Kjøpt på Biltema. :smile: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tastaturet mitt er driittøft det har overlevd 2 cola sølinger 2 vaske bort cola skyllinger 2 oppne opp å la tørke operasjoner logitec navigator eier dere :wink: btw. ja jeg tor d er plass til neon string i det! opne opp og se da Hilsen Dr.CS_eR gøy [ Denne Melding var redigert av: CS_eR gøy på 2002-10-19 05:40 ] Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 The Claw for spill og Logitech internet keyboard til annet. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 01:55, skrev CS_eR GøY:Tastaturet mitt er driittøft det har overlevd2 cola sølinger 2 vaske bort cola skyllinger 2 oppne opp å la tørke operasjoner logitec navigator eier dere :wink:btw. ja jeg tor d er plass til neon string i det!opne opp og se daHilsen Dr.CS_eR gøy <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR gøy på 2002-10-19 05:40 ]</font> Rettelse: Et ***** tastatur eier ikke en dritt... /me hater "CS-språket" som ****! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Eg bruker en gammel knirkete samsung mulitmedia tastatur med svenske tast. Har lyst på denne Baby'en right here! Skal nok klare å få en i familien til å kjøpe den til meg til jul. :smile: [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-28 23:35 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har det billigste og kjipeste Logitech Cordless-tastaturet. Helt topp. Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Logitech Cordless Desktop Pro er faktisk et nydelig tastatur å spille med (når du blir vant til det...) musa er litt treg, men det er jo bare å kjøpe en MX700... Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Logitech Navigator keyboard SE eller noe sånt + Tac. board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå