Gå til innhold

hvilket tastatur bruker du å spille med?


Anbefalte innlegg

Jeg har selv et huhei-gammelt Dell tastatur, uten win-knapp og alt det der nye tullet.

 

Knappene er inmari deilige å trykke på. Man sitter liksomm ikke fast som man gjør med mange andre tastaturer.

 

Det er så vidt man klarer å løfte det med en hånd fra den ene siden, det er altså sinnsykt tungt :smile:

Alle dere som har gamle tastaturer, stå på! Det rokker :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har et gammelt tastatur uten windowstaster. Det som jeg synes er digg er:

1. Kan trykke ubegrenset antall knapper på en gang

2. Ingen "klikk" når du trykker ned tastene

3. Nesten lydløst når du trykker ned tastene

4. "Lette" taster å trykke ned

 

Skulle jeg kjøpt nytt hadde jeg kanskje valgt KeyTronic, de har digge knapper.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-29 19:10, Squeegie skrev:

Bruker for tiden et Keytronic, men har bestillt meg en Logitech Internet Navigator Keyboard USB. Før syntes jeg flere knapper var bare tull, men viste seg at jeg begynnte å like det etter å ha prøvd det andre plasser..


 

Bestilt meg et slikt jeg og. Sølte pils på mitt her om dagen, par knapper som ikke funker. De er ikke seige, men har rett og slett tatt kvelden.

 

Drita tastatur.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat et "Thrustmaster tacticalboard". Dette er et eget keyboard beregnet kun for spilling.

(Primært FPS spill)

Har ennå ikke testet det noe særlig men førsteinntrykket er utrolig bra.

Endelig kan man bruke tommelen til å nå mange taster under spilling på en lettvint og naturlig måte, noe jeg aldri klarte å få til med et vanlig keyboard. Hele 7 taster ligger rett under tommelen på dette.

Totalt har det 48 fullt programmerbare taster.

 

Allerede på dette tidspunktet vil jeg varmt anbefale dette keyboardet til alle som liker å spille FPS.

 

(Prisen vil dog kanskje skremme noen litt siden det koster 650 spenn)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+1374861

ta ett HELT STANDARD tastatur, uten alle disse fancy nye funksjonene som kommer på nye dritt-tastatur. så tar du å priker ut alt som er av windows og funksjonstaster. da er du klar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

bruker selv Microsoft Internet Pro eller no i den dur, var egentelig ikke klar over alle spesifikasjoner (les: usb hub) på det før ett par måneder etter jeg byttet inn ett annet tastatur og fikk M$ i bytte pluss ett par hundrelapper :smile:

 

er forsåvidt godt fornøyd med det tastaturet, eneste problemet jeg har er i CS.

jeg bruker å ha på winamp i bakgrunnen når jeg spiller, men av og til hender det at jeg må stoppe musikken og høre etter fiender, og viss jeg da sitter på huk bak en kasse eller dør med å holde nede ctrl knappen og trykker på 'stop' (eller var det pause?) knappen for å stoppe musikken så kaster jeg gunnern isteden for å stoppe musikken.... kan lede til voldsom død, har prøvt :wink:

Lenke til kommentar

Jeg bruker den svarte Logitech cordless optical desktopp (tror det het noe sånt). Veldig behagelige taster må jeg si. Før hadde jeg en 4 år gammel standard Keytronic.

 

Et lite off-topic spørsmål:

 

kan jeg kombinere en annen mus til tastaturet? liker ikke helt logitech musa som fulgte med; tung og sluker opp batteri. kan jeg f.eks bruke en vanlig (ikke-trådløs-mus), men samtidig ha det trådløse tastaturet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:




Et lite off-topic spørsmål:


kan jeg kombinere en annen mus til tastaturet? liker ikke helt logitech musa som fulgte med; tung og sluker opp batteri. kan jeg f.eks bruke en vanlig (ikke-trådløs-mus), men samtidig ha det trådløse tastaturet.


 

Ja det kan du. Jeg gjør det selv. Det ble altfor tungt og mye batteri utskifting med musa. Bruker USB mus nå

Lenke til kommentar

Bruker et Logitech Deluxe tastatur jeg også, billig og bra :smile:. Har aldri hatt noe problemer med det.

 

Uansett, til dere som sier at dere har tastatur hvor man kan holde inne hvor mange taster man vil uten at det henger/piper/kladder, jeg trodde dette kom ann på drivere og PC hardware....det gjør kanskje ikke det?

 

Til han som hadde Thrustmaster Tacticalboard; Fyfaen for et tastatur! :smile: Er sikkert bra altså, men det ser skikkelig jævlig ut :smile:

Lenke til kommentar

Bruker Microsoft internet keyboard. Det er helt greit liksom...

 

Har noen av dere prøvd "DELL Mechanical keyboard"?

 

Jeg digger det, stort, tungt, rå lyd, og digge knapper.

Må bare hamre løs. Isteden for "klikk-klikk-klikk-popp-klakk" når du skriver lager det sånn: "Tsjækk-tsjækk-smell-bang-tsjækk"-lyd. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...