evorkahn Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 tenkte det var på tide med dette spørsmålet.hvilket tastatur bruker du å spille med? bruker selv keytronic. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har et utgammelt Mitsumi KFK-EA4XA, eller.no. Det rocker møkk! En super-gamer-kompis jeg har, kjøpte ett likt et, etter å ha prøvd mitt! Vurderer også å kjøpe et Logitech Deluxe Access... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 har et 5 år gammelt COMPAQ keyboard. :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Trådløst logitech. deilig å kunne sitte i senga med dyna bak ryggen og den andre dyna over magan og skrive her. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 17:30, Jellyfisk skrev:Trådløst logitech.deilig å kunne sitte i senga med dyna bak ryggen og den andre dyna over magan og skrive her. Samma her.... Trådløst LogiTech... fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg bruker et Tandberg TDV 5010 fra begynnelsen av 90-tallet. Dette var veldig dyre tastaturer som kostet et stykke over 1000-lappen da de var nye. En fordel med det i forhold til mange nye tastaturer er at man kan trykke ned så mange taster man vil uten at tastaturet "låser" seg, noe som er veldig praktisk når jeg spiller CS. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 keytronic keyboard med svært 'tunge' knapper Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Bruker trådløst, svart logitech. Det er egentlig det samme for meg hvilket keyboard det er, men jeg liker det best når det er lette og lave knapper. :smile: Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Bruker også et svart, trådløst Logitech tastatur. Syns det er veldig godt å bruke. Hadde for noen uker siden en matchende mus, men den overlevde ikke ett litt hardt fall i gulvet :sad: Lenke til kommentar
sim85 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 compaq tastatur her også! Det ruler.... :smile:) Bilde slettet da det var veldig stort og ikke hadde noe med dette å gjøre... [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-09-18 09:11 ] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Bruker et helt enkelt Fujitsu-Siemens keybord som faktisk er litt ergnomisk... Ulempe: Ergonomien forsvinner når jeg ikke har keyboardet på en fast plate eller pult. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Micro$oft Internet Keyboard Pro. Kosta flesk, men var egentlig verd det. Høy byggekvalitet, programmerbare hurtigtaster og en innebygd "mini" USB HUB fikk meg til å bite på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 ms internet keyboard pro koster da ikke flesk.. 4-500? lommerusk. uansett, snadder keyboard. hurtigtaster og usb-hub gjorde utslaget for meg også. ikke nødvendigvis så pent som de nyeste logitech eller memorex-keyboardene (koksgrå/sølv), men det har egentlig ikke så voldsomt mye å si.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Itouch Logitech :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 jeg har et sånn vanlig standarddritt. jeg ønsker å kjøpe meg et logitech splittet tastatur, men det koster litt for mye :| Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 må snart kjøpe et nytt tastatur til. blir nok et keytronic igjen. de tåler mye. noen andre forslag? Lenke til kommentar
eppe Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Har et Acer tastatur, fulgte med maskinen så vet ikke noe mer navn. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Dette er ikke Jonas, Vegard(kamerat) ville absolutt svare! Fantiker av cs, jeg vil annbefale Key tronic tastatur. det er simpelt med godt å spille på. CS rules :smile: -------- Ikke hilsen fra Jonas. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 3 år gammelt IBM- tastatur :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå