Gå til innhold

Siste episode av Friends, Venner for livet

Anbefalte innlegg

Jaja, der var det slutt. Var litt vedmodig må eg inrømme, bra at TV2 viser serien på ettermiddagene, det er blitt ein naturleg ting.

Har lest litt forskjellig om det nye programmet Joey, men eg skal gje det ein sjangs.

Denne posten er dedikert til Friends, og mang ein god latter eg har hatt gjennom åra. :w00t:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Alt har sin ende. Friends har gitt meg mang en god latter, og kommer nok til å gjøre det mange ettermiddager fremover. Men litt vemodig er det alltid når gode TV-serier tar slutt.

Lenke til kommentar

Ser frem til Joey jeg nå. Han var min favoritt fra Venner for Livet, så jeg håper han gjør det bra. Etter det jeg har hørt og lest, er Joey en av de bedre oppfølgerseriene, så det er håp. Håper også at de gamle vennene kommer innom minst en gang hver sesong - og at miljøet han bor i ikke er så veldig annerledes fra Venner for Livet-stedet.

Lenke til kommentar

Det var faktisk trist at det var den siste episoden. Du vet jo at de sannsynligvis ikke kommer tilbake før om ti år når Fox, er det vel?, skal melke serien for enda mer med en "Ten years later-reunion" eller noe.

Dessuten er ikke Joey sååå mye å skryte av.

Seinfeld er jo genialt da.

Lenke til kommentar
Ser frem til Joey jeg nå. Han var min favoritt fra Venner for Livet, så jeg håper han gjør det bra. Etter det jeg har hørt og lest, er Joey en av de bedre oppfølgerseriene, så det er håp. Håper også at de gamle vennene kommer innom minst en gang hver sesong - og at miljøet han bor i ikke er så veldig annerledes fra Venner for Livet-stedet.

Jeg synes Joey var bedre enn friends...men nå skal det jo sies at jeg ikke er så veldig friends fan da.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ble overasket over siste episode gitt. Ross og Rachel ble sammen igjen, for et sjokk! :roll: Jaja, de kunne vel ikke gjort det på noen annen måte uten å fått tusner av ihugga fans på nakken. Helt grei avsluttning på en av de få sit-com seriene jeg har fulgt med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...