Zeph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jaja, der var det slutt. Var litt vedmodig må eg inrømme, bra at TV2 viser serien på ettermiddagene, det er blitt ein naturleg ting. Har lest litt forskjellig om det nye programmet Joey, men eg skal gje det ein sjangs. Denne posten er dedikert til Friends, og mang ein god latter eg har hatt gjennom åra. Endret 24. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 "...did she get of the plane!?" "I got of the plane" Vemodig ja. Men en gang måtte det ta slutt. Skal gi Joey 2 sjangser jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Alt har sin ende. Friends har gitt meg mang en god latter, og kommer nok til å gjøre det mange ettermiddager fremover. Men litt vemodig er det alltid når gode TV-serier tar slutt. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Så den for leeeenge siden. Gammelt nytt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ser frem til Joey jeg nå. Han var min favoritt fra Venner for Livet, så jeg håper han gjør det bra. Etter det jeg har hørt og lest, er Joey en av de bedre oppfølgerseriene, så det er håp. Håper også at de gamle vennene kommer innom minst en gang hver sesong - og at miljøet han bor i ikke er så veldig annerledes fra Venner for Livet-stedet. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 For dere som ser frem til Joey: Lower your expectations... Det var morsomt de 2-3 første gangene, men nå er det så tam humor at det ikke er verdt å last....øøø...se på. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 trist ja , selv om jeg så den på DVD for måneder siden Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 vell nå joey var ikke noe og rope hurra for helle , tv2l burde funnet noe annet , serien skuffet meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hadde ikkje hatt noko imot Seinfeld nei Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Å gud nei, Seinfeldt er så oppbrukt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 For deg kanskje Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Å gud nei, Seinfeldt er så oppbrukt! Pføy, Seinfeld kan da aldri bli oppbrukt.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Trist den siste episoden Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Å gud nei, Seinfeldt er så oppbrukt! Pføy, Seinfeld kan da aldri bli oppbrukt.. Det er helt rett. Seinfeld er genialt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det var faktisk trist at det var den siste episoden. Du vet jo at de sannsynligvis ikke kommer tilbake før om ti år når Fox, er det vel?, skal melke serien for enda mer med en "Ten years later-reunion" eller noe. Dessuten er ikke Joey sååå mye å skryte av. Seinfeld er jo genialt da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 friends er NBC tror jeg, er ikke fox.. fox har simpsons, MAD tv osv. samt ca. 1000000 reality serier. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ser frem til Joey jeg nå. Han var min favoritt fra Venner for Livet, så jeg håper han gjør det bra. Etter det jeg har hørt og lest, er Joey en av de bedre oppfølgerseriene, så det er håp. Håper også at de gamle vennene kommer innom minst en gang hver sesong - og at miljøet han bor i ikke er så veldig annerledes fra Venner for Livet-stedet. Jeg synes Joey var bedre enn friends...men nå skal det jo sies at jeg ikke er så veldig friends fan da. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Å gud nei, Seinfeldt er så oppbrukt! Pføy, Seinfeld kan da aldri bli oppbrukt.. Det er helt rett. Seinfeld er genialt. Genialt er det! Men etter å ha sett reprisene på TV3 i ørten år, så blir det nok tilslutt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Friends var morsomt, Joey er teit, Seinfeld er teitere. Nok sit-coms nå, folkens! Det store nå er animerte serier (Futurama, Family Guy, Spongebob) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg må si jeg ble overasket over siste episode gitt. Ross og Rachel ble sammen igjen, for et sjokk! Jaja, de kunne vel ikke gjort det på noen annen måte uten å fått tusner av ihugga fans på nakken. Helt grei avsluttning på en av de få sit-com seriene jeg har fulgt med på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå