Dikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Første jeg husker var når jeg nettopp hadde lært og labbe også hadde pappa satt en kaffekopp oppå komfyren eller kjøkkenbenken eller noe, også måtte jeg seff finne ut hva det var for no rart han hadde satt fra seg når han gikk på do(eller no) og klarte å søle masse varm kaffe på meg. Da grein jeg og måtte på sykehus og greier. Husker ikke hvor gammel jeg var men må ha vært før jeg var 4. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Husker knapt hva jog gjorde i går Samme her.. Ehh.. Hva gjorde jeg egentlig på i går.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Husker knapt hva jog gjorde i går Samme her.. Ehh.. Hva gjorde jeg egentlig på i går.. Du satt med PC'en Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg husker den dagen jeg begynte i barnehagen. Da var jeg nettopp fylt to år tror jeg. Jeg hylgråt. Og så husker jeg store, spesielle eller simpelthen tilsynelatende "tilfeldige" øyeblikk fra den tid. Kunne satt opp en liten liste over alle de viktigste, men det skjer ofte at et gammelt, nesten glemt bilde hopper inn i hodet mitt. Det er gøy. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sprøtt. Jeg husker 2årsdagen min klart som dagen. Og egentlig hele barndommen min etter dette. Da er du litt unormal, siden man normalt sett ikke skal kunne huske noe fra før man er ca 3 år Om ikke 4 år. Tror "gjennomsnittet" er opp mot 5 år. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 alle sier jeg har dårlig hukommese.hmm Derfor du har glemt at hukommese skrives hukommelse? *humor* Uansett, ingen som husker når de ble født. Husker dog fra jeg var 4 år og oppover Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har ikke tro på at noen greier å huske tilbake fra de var 2 år.. Kanskje det virker som om man husker det fordi noen har fortalt deg om episoder? Det er jo ofte man innbiller seg at man husker ting, men egentlig så har man bare hørt en historie. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har ikke tro på at noen greier å huske tilbake fra de var 2 år.. Hvorfor ? Jeg husker hunden vår, å den døde når jeg var 2 år..... Å jeg har til dags dato ikke sett et bilde av den hunden. Men husker helt klart hvordan den så ut. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg husker ingenting fra før jeg var 2 år. JEg husker flere ting fra jeg var 2 år, som f.eks hunden vi hadde den gangen. Endret 25. november 2004 av superseven Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Husker knapt hva jog gjorde i går Samme her, er ganske glemsk. Hm, husker seriøst ikke hva jeg gjorde i går, bortsett fra å dra på skolen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Stenges av klare grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg