Soppe Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Minne kan ikke være "read". Denne meldinga har jeg fått mange ganger mens jeg har spilt HL2 Det pleier å skje etter ca 1-3 timer med spilling. Så lukker programmet (HL2) seg. Hva er galt? Denne pcen er helt ny bygde den for litt over en uke siden!? hjelp!! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Den er ikke overklokket da ? Har fått sånn beskjed, og da drev jeg og klokka rammen. Lenke til kommentar
Soppe Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 hvordan klokker man rammen? Lenke til kommentar
Codex_FS Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg fikk sånne beskjeder da jeg spilte CS:Source. Hadde klokket AMD 2500+@2800+ Når jeg klokket ned igjen så skjedde det fortsatt et par ganger til, men så gikk det sakte, men sikkert over. Synes det er rart... Lenke til kommentar
Soppe Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har amd 2800 + 1.8 ghz, å har ikke klokka den!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå