Flames Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei, hei. Har et lite problem her.. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe dama i julegave. Hun sier ikke hva hun ønsker seg, og det plager meg litt, for jeg har ikke aning om hva hun kan tenke seg. Det jeg vet er at hun elsker klær, og er ganske glad i noen pyntegjenstander - men det er så mye rart der ute, og jeg klarer ikke å få klarnet tankene mine nok til å finne ut hva hun kan bli glad for når hun pakker ut det nissen har kommet med til henne fra meg. Tips mottas med stor takk. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Undertøy. Bra for deg, og bra for henne. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Allier deg med en venninne av henne, det er min plan smykker er alltid velkommen og hvis du kjøper undertøy burde du være helt sikker på at du kjøper riktig størrelse, lett å brenne seg der Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Denne burde falle i smak: Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Hmm.. Har vurdert undertøy ja. Må finne ut hvilken størrelse hun bruker. Smykker også ja, men da blir det så sabla vanskelig - er jo så masse rart å velge mellom! Korsett i lakk tror jeg at jeg dropper med en gang, ettersom hun antageligvis blir å åpne gaven med hennes foreldre tilstede. Takk for tips, kom gjerne med fler! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hmm.. Har vurdert undertøy ja. Må finne ut hvilken størrelse hun bruker. Når dere er ferdig med...ehh ja.. så knabber du trusa. verre er det ikke;=) Pass på og legge den tilbake!(på gulvet normalt sett) Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dette må jo være en fin sak. Link Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Undertøy.Bra for deg, og bra for henne. haha, gjør det! :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hmm sexy undertøy. Neste gang du kler av henne så ta en rask titt på undertøyet og husk størrelse. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Undertøy og smykker er gamle schlägere, ja. Ellers så kanskje hun setter pris på noe du har laget selv(forutsetter at du ikke har praktiske ferdigheter som en brukt dorull)? Eller du kan gi henne middag på en fin restaurant? Eller en invitasjon til å dra til Syden? I bunn og grunn handler det om penger, og ikke minst hvordan forholdet er, hvor lenge dere har vært sammen osv. Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med å gi henne konsert billetter eller noe slilkt til noe hun liker. Det beste vill vært visst hun viste at du hatet akkurat den personen/bandet da viser du at du virkelig bryr deg om henne og er villig til å ofre et par timer i "helvete" for henne..... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Et erotisk klippekort. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hehe, utrolig mange kreative forslag her ja.. Tror nesten det blir undertøy, ja.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Angående det med undertøy. Det kan være litt vanskelig å kjøpe undertøy som passer. Personlig må jeg alltid prøve bh'er og slikt før jeg kjøper. Men det kan jo alltids byttes da Lenke til kommentar
Flames Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ah, det var da enda bra. Vil ikke at hun skal få noe hun verken liker, eller ikke kan bytte om. Igjen: Takk for tips. Har planen klar nå: Undertøy! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Selv går jeg nok _muligens_ for www.hottopic.com, en del som har sperret opp øynene når fruen har gått med veske derfra. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gavekort på Clas Ohlson eller biltema. Tennissokker fungerer som nødløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå