roy-jøran Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg er ny på sånt hær såm sikkert alle forstår mn jeg lurer på hvo i xbox'n ligger chipen å hvordan ser dn ut??? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det er ikke noen modchip i en Xbox fra før. (Jeg regner med det er det du snakker om) Lenke til kommentar
roy-jøran Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 næi d er ikke det jeg mente jeg kjøpte en færdi chippa box oss en såm jør det dær med xboxer mn så har jeg jort noe feil så ha jeg snakka med noen såm sa att det skulle være en bryter på chipen å mye sån så er det noen såm kan forklare hvordan en chip ser ut og hvor den er plasert??? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 næi d er ikke det jeg mente jeg kjøpte en færdi chippa box oss en såm jør det dær med xboxer mn så har jeg jort noe feil så ha jeg snakka med noen såm sa att det skulle være en bryter på chipen å mye sån så er det noen såm kan forklare hvordan en chip ser ut og hvor den er plasert??? Vær så snill og kutt ut : NÆJ = nei MN = men færdi = ferdig dær jær OSV ps : vis du er dysletiker (ikke noe og skamme seg over, er litt selv faktisk) Så skriv det i signaturen da kritiserer ikke folk så masse jeg bare nevner det for folk her inne liker ikke ''sms-språk'' Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 her er foresten noen bilder du kan se på : http://www.psxtune.com/xbox/appart.html Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Les ALT om det HER: http://www.teamxecuter.com/x3/tutorials/x3pin1015.htm xecuter 3, den mest avanserte chipen til xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå