gamerman Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hva betyr AI som du kan finne i det nye 4.11 control panelet fra Ati ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Vet ikke om dette regnes som en bump , men jeg har en stor følelse at ingen vil svare meg fordi de synes dette var et dumt spørsmål Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 AI betyr Artificial Inteligence eller no.. Det har jo med lagkameraters/fienders inteligens i spill å gjøre.. Ville være rart å kunne plutselig stille inn på ATi panelet at de skulle bli smartere i spill .. :!: Det er vel heller noe som må ordnes når produsentene lager spillet.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 jaja men faen det står jo her enten standar eller advanced Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 http://www.beyond3d.com/misc/catai/ Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Kurt P Skrevet 25/11/2004 : 00:04 AI betyr Artificial Inteligence eller no.. Det har jo med lagkameraters/fienders inteligens i spill å gjøre.. Ville være rart å kunne plutselig stille inn på ATi panelet at de skulle bli smartere i spill .. Det er vel heller noe som må ordnes når produsentene lager spillet.. Jaja, men det har jo ikke alltid med fiender i spill å gjøre. I denne sammenhengen har jeg lest noen tester der du får noen få fps ekstra med AI i noen spill fordi kortet "vet" hva den skal "gjøre" når du kjører spillet flere ganger utover den første gangen. Litt vanskelig å forklarer, hørtes rart ut. Men det er ikke vanskelig å finne info om det, bare å søke på google. Skulle gjerne ha gjort det for deg, men har desverre dårlig tid akkurat nå EDIT: Så ikke link : MistaPi Skrevet 25/11/2004 : 00:28 http://www.beyond3d.com/misc/catai/ Endret 24. november 2004 av Lex-Icon Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kort forklart så er AI en del "tweaks" som fjerner rendering (grafik) som øyet ikke kan se, samt en del andre optimaliseringer som ikke vises i spillet men som gir litt høyere fps. Ved å øke AI så kan man få litt ytelsetap eller dårligere skjermbilde i noen tilfeller, men dette avhenger av spillet (kan få bedre fps og ingen dårligere bildekvalitet). La AI være på default, øker du den så bør du ha en kraftig cpu. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ganske enkelt, ATI AI. skrur innstilninger til det mest optimale i hvert enkelt spill og fjerner ting vårt sarte øye ikke kan se, jeg prøvde den, og var ikke fornøyd. Jeg syntes det ble bedre performance, men grafikken stilte seg dårlig, så ati må vel forbedre den litt tror jeg, jeg kunne tydlig se fjerning av aa, det er helt sikkert. Jeg veit ikke om andre synes det samme, men jeg syntes det. Men det er en god idè hvis de forbedrer den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå