ggp Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har sett på www.php.net/fwrite og begynner å forstå poenget, men jeg vil at jeg får opp en textfield og der skriver jeg hva jeg vil lagre som .txt fil ... Lite utdrag: <?php $filename = 'news.txt'; $somecontent = "\n"; ... Kanskje jeg kan bytte $somecontent til = "['textfield']\n". Men den blir alikevell lagret med en gang jeg går innpå siden. Mitt mål er å få opp en box der jeg skriver litt, så trykker jeg på submit. Dermed lagres det en .txt fil med textboxen's innhold. Kan noen veilede meg litt eller gi noen ferske coder ? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 if(isset($_REQUEST['felt_navn'])) { $filename = 'news.txt'; $_REQUEST['felt_navn']; } Lenke til kommentar
ggp Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Er det liksom hele koden ? ( forvirret ) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 nei, han illustrerer at du kun skal skrive til fila hvis du har skrevet noe i inputfeltet. eller textarea feltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå