Gå til innhold

Kjøleren fra helvette!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fan ikke tang som går over det her, heller, søkki helvete, førbainnade jævelskap, helvete satan, helvete tykjilort, førbainnade helvete også det va no tykjen no det her, fan kors'n ska æ få på den her Globalwin vifta, så inn i han Gammel-Eriken i det røde helvete, det va som fan, førbainnade jævelskap, altså, satan og helvete han tykji-Ola, førbainnade, satan i helvete, dæven han steiki å satan og helvete også den der mainnskiten, tykji dinna føribannade driten, e’ gådd av alt, helvetes sjiten, satan han Gamle-Erik og altså, skal plages kvær gång med det her jævelskapen, den her Globalwin vifta her altså, satan og, satan, honen tykji inni **** han steike inni åhelvete, no har e’ ikkje sett so inni satan, e’ får han **** ikkje av, det e’ forbanna i helvete å få av den her jævelen altså, han går **** ikkje av..

hehe.. :wink:

Lenke til kommentar

SÅNN!

Fikk av ****skapet til slutt (dvs. ribbe og vifte=kjøler), men jeg var sikker på at jeg hadde træsha hele CPU'en en stund...

Kom en deilig knuselyd under slossinga som IKKE hørtes bra ut.

Måtte skru ut hovedkort og hele helvette og stå med et diger skrujern for å få den av. Jeg kan love at den SITTER FAST!

Men, i alle fall, til tross for at jeg slo skall av kanten på core'n, funker den.

Nå med en Arctic SuperSilent :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...