kabelsatan1 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Noen andre her som har klart å få AV en Globalwin-vifte? Kjøleren sitter noe så inni ******* fast at en ikke skulle tro det var mulig. Er redd for å ta for hardt i også, slik at prosessoren (XP1600+) smadres. Noen tips? Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 vi må vell vite hva mer enn bare GlobalWin den heter.. les på pakken den lå i? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Er det vifta du prøver å ta av, eller kjøler? Du sier at du sliter med å ta av vifte, men virker på det andre du skriver at det er kjøleren som er problemet :wink: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har fan ikke tang som går over det her, heller, søkki helvete, førbainnade jævelskap, helvete satan, helvete tykjilort, førbainnade helvete også det va no tykjen no det her, fan kors'n ska æ få på den her Globalwin vifta, så inn i han Gammel-Eriken i det røde helvete, det va som fan, førbainnade jævelskap, altså, satan og helvete han tykji-Ola, førbainnade, satan i helvete, dæven han steiki å satan og helvete også den der mainnskiten, tykji dinna føribannade driten, e’ gådd av alt, helvetes sjiten, satan han Gamle-Erik og altså, skal plages kvær gång med det her jævelskapen, den her Globalwin vifta her altså, satan og, satan, honen tykji inni **** han steike inni åhelvete, no har e’ ikkje sett so inni satan, e’ får han **** ikkje av, det e’ forbanna i helvete å få av den her jævelen altså, han går **** ikkje av.. hehe.. :wink: Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 SÅNN! Fikk av ****skapet til slutt (dvs. ribbe og vifte=kjøler), men jeg var sikker på at jeg hadde træsha hele CPU'en en stund... Kom en deilig knuselyd under slossinga som IKKE hørtes bra ut. Måtte skru ut hovedkort og hele helvette og stå med et diger skrujern for å få den av. Jeg kan love at den SITTER FAST! Men, i alle fall, til tross for at jeg slo skall av kanten på core'n, funker den. Nå med en Arctic SuperSilent :smile: Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Kjøleren var forøvrig et CAK38 jetfly/helikopter/bråkebøtte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå