Gå til innhold

Ghost Recon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm fredag den 23, den ble release i San Fransisco CA den 13.Nov.

Hvorfor skulle Europa vente når du kan bestille fra Ubisoft?? Kanskje det tar noen dager før containeren med spillpakkene når norske kysten??

 

Vel uansett jeg skal springe i butikken og kjøpe det, dritt fett spill, spilte demoen og kan anbefale det til alle som liker den typen spill..

 

 

http://www.kimwetteland.com

Lenke til kommentar

hørt om rainbow six, rogue spear etc? det er ikke så rent ulikt disse, men istedenfor at man spiller anti-terror styrker så spiller man en gjeng elitesoldater (the ghosts). selve spillet er som en shooter, men med taktikk som hovedelement. så ganske så snazzent ut, før det kvelte skjermkortet mitt....

Lenke til kommentar

On 2001-11-15 16:40, barkindog skrev:

Har problemer med å kjøre Ghost Recon. Det fryser etter en kort stund og jeg er nødt til å restarte maskina. Kjører final fullversjonen. Noen som har et forslag til hva som kan være problemet ?

 

Og hvordan har du fått tak i fullversjonen da. Vi liker ikke warez diskusjon på dette forumet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-15 18:17, mekanik skrev:

eh, tenkte bare jeg skulle si ifra at warez = rippa pirat spill (eller hva fanken man skal kalle det på norsk) ergo er det teknisk umulig at det er en final fullversjon. tum te dum te dum...



 

Dette er en heller meningsløs diskusjon, og i hvert fall på feil sted, men dog:

 

Warez er piratkopiert programvare. Selv om kopien er 100% lik, kan den fortsatt være en warez utgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...