Thunder1 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hva er ca.gjennomsnitts vekten på et "lan-vennelig-kabinett"?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det noko som heiter "lan-vennlig-kabinett"? Og korleis skulle du finne gjennomsnittsvekta for det? Noken har masse greier og tungt kabinett på LAN, andre har eit lett alu-kabinett med minst mulig ekstragreier. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 lax... mener uten noe stæsj i.. lan vennelig mener jeg at det ser tøft ut.. muligens litt spaca.. gjennomsnittet mener jeg hva somer mest vanlig ca... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Om du skal finne ut gjennomsnittet av noko må du jo vege eit antal PCer på eit LAN, hvilket eg tviler på folk gjer. Dei fleste bygger ein PC dei liker, og om den veg eit par kg ekstra når du skal på lan betyr lite. Du kjører stort sett til og frå uansett. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Om du skal finne ut gjennomsnittet av noko må du jo vege eit antal PCer på eit LAN, hvilket eg tviler på folk gjer. Dei fleste bygger ein PC dei liker, og om den veg eit par kg ekstra når du skal på lan betyr lite. Du kjører stort sett til og frå uansett. ok.....! ro ne.. er 8kg uten noe i mye da??? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 ok.....! ro ne.. er 8kg uten noe i mye da??? Bare sånn at en ting er sagt med en gang: er ikke agressiv 8kg uten no i er lettvekter det omtrent.. Du kan få låne Chieftech'en min med på noen lan? Det veier vel ca. dobbelt så mye, så det er ikke akkurat fjærkabinett Kan kanskje gå under betegnelsen lett-sumo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå