Belarnion Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Update 5 En aldri så liten teaser... En pakke...: Jeg er i "pakkeUtPakkeFraWebshopHimmelen"! Da er alt pakket ut og klart til action. Vi får se hvor mye som kan gjøres på en helg. aeinstein kommer (forhåpentligvis) innom en tur. Så det kan bli noen spennende dager fremover... Neste onsdag og fredag er det jammen eksamen igjen, så det er mulig jeg bør lese litt også... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) aeinstein in tha house!! det peltierblokka til 1200 ? tenkte meg den jeg også EDIT: MANGE VIFTER Endret 2. desember 2004 av kverna Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dette er helge snacks... Få mere uppdates Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Æ bli kåt Hvor mange vifter er det? Og hva skal du med så mange? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det kommer ikke til å bli plass til noe annet inni Shuttlen hvis du skal ha alle viftene der Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 *jeg og vil ha en slik pakke* Husk at viftene skal stå på radiatorene som skal være på utsiden av kabinettet. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 kverna: Stygt redd for det ja... tbend: Forhåpentligvis massevis av helgesnack! Finn deg en god stol og stay tuned. Natrium: :!: 6x80mm vifter og én 92mm vifte som jeg har fra før av. Hva jeg skal med de? Eh. prøve å fjerne 500w varme fra denna toasteren. Vågebu: Skal ikke ha viftene inni da veitdu. ManagHead: Pakke er på vei. Neida. Viftene skal være *oppå* kabinettet. radiatorene skal være *på sidene* av kabinettet. Veldig uortodoks, men slik får jeg kjølt diverse PSU og annet stuff også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 PC-en din kommer til å se ut som en boks kun bestående av radiatorer og vifter til slutt. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Detter er sykt bra :!: offtopic: skjønner ikke at det går ant å jobbe hele sommerferien Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Detter er sykt bra :!: offtopic: skjønner ikke at det går ant å jobbe hele sommerferien Det er jo derfor sommerferien er til jo Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Update 6 Montering - Skjermkort Da har arbeidet virkelig kommet i gang her. Slik det ser ut nå får jeg plass til alt. (Så klart... ehehe...) Selv om det enkelte steder ikke er en halv millimeter klaring engang... Noen som tør vedde på om jeg greier det eller ikke? Offeret, en stakkars Radeon X800XT har fått fjernet den gamle vifta. Dette skjedde ikke helt uten problemer. Skruene satt så hardt fast at jeg nesten ødela to av de før jeg omsider fikk lirka de av med hjelp av litt lim. puh... Så var det den hersens shimmen sin tur. Jeg førte et veldig lite, flatt skrujern forsiktig inn under hjørnet på shimmen. Jeg har dårlig erfaring med dette. Forrige gang jeg prøvde, var med den gamle Radeon 9700Pro-en min. Jeg klarte å dytte så hardt borti en av de bittesmå dingsebomsene som er oppå den grønne plata at dingsebomsen flagra av. Jeg så den aldri igjen. Heldigvis virka Radeonen likevel. Denne gangen gikk det heldigvis bra. Etter å ha vaska kjernen med min lillesøsters negl-lakk fjerner, sitter jeg igjen med dette resultatet: Så var det isolering for å forebygge kondens. Dette er på baksida. Først neopren, så dielektrisk grease. Det føltes veldig feil å gni grease på et 4000kr skjermkort. Da var jeg ferdig med skjermkortet. Det var alt for i kveld. Litt fixing og lodding av viftestyringen på updaten i morra! (Uff, jeg burde lest til eksamen) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) nice gleder meg til neste update allerede lykke til på eksamen Endret 4. desember 2004 av kverna Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) MER MER MER MER! *fråder* Endret 4. desember 2004 av ccalz Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nice! Hva blir det neste? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hehe.. var ikke det litt mye kjølepasta fra skjermkortprodusenten på gpu'en iforhold til det som er vanlig.. på mitt var det bare et tynt lite lag, og har hørt noe om at det også er det beste.... Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hydor L20 vannpumpe (fordi den er så liten og går så stille, kan tenkes jeg bytter den ut hvis den viser seg for svak) 210,- altså veit ikke om det bare er jeg som synes dette ,men jeg må si at hydor l20 er sterk ,men bråker som et hælvete ville heller tatt eheim 1048 som pumper 600l\h hydor pumper 700l\h men bråker mye mer . åpna min og kan ikke si at jeg så noen mulighet for eheim modd på den siden impeller satt hardt fra før Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 dette blir sykt bra gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå