aeinstein Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Og aeinstein, min kjære venn....... jeg vil ha harddisker.... til begge PC-ene. virker fornuftig Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Og aeinstein, min kjære venn....... jeg vil ha harddisker.... til begge PC-ene. virker fornuftig Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Genier behersker kaos jah BTW: Megafett prosjekt dette! Hehe litt n00bishsprøsmål : Kan man bruke de blokkene uten av peltieret er på ? Var det ikke det knappen skulle være til ? Håper jeg har oppfattet det her riktig Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Hvis du tenker på mens peltierelementet er avslått og ikke får strøm? Isåfall ja. Men du vil få mye dårligere kjøle-effekt enn med normal vannkjøling. I tillegg vil du produsere strøm! Peltier-effekt er kult. Knappene skulle være slik at jeg hadde full kontroll over alt som skjedde. Slå på pumpe, peltier-element, deretter PC. Eller om jeg ville ha litt varme på CPU for å "sette" arctic silveren skikkelig først, kunne jeg skru av peltier-elementet en stund. Og BTW: takk for koselig kommentar. Endret 11. mai 2005 av oddarne84 Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg fant det siste bildet jeg tok av monsteret, før det ble demontert. Jeg trodde bildet var sletta, men det dukket opp under en av de månedlige windowsoppryddingene mine, i går, fredag den 13. Litt vemodig å se den igjen. Min egen lille ûberShuttle... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvorfor demonterte du den jeg vil også mene det var den beste shuttelen. Jeg husker godt når jeg leste denne workloggen første gang og du fortalte at den skulle demonteres. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvorfor demonterte du den jeg vil også mene det var den beste shuttelen. Jeg husker godt når jeg leste denne workloggen første gang og du fortalte at den skulle demonteres. eg og.. det er jo trist. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Fantastisk prosjekt Synd det gikk som det gikk tilslutt, men den var kongen av Shuttle's en kort stund. Går selv med planer om å bygge en high end Shuttle pc med vannkjøling i løpet av året og fikk mange gode tips her Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hehe Du får bare PM hvis det er flere detaljer rundt vannkjøling av shuttle du lurer på. :!: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Odd Arne du er GAL! Gratulerer! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Odd Arne du er GAL! Den har jeg prøvd meg på før Men vi får ta han som han er for nå har han/skal han(?) bestille nytt kab etter msn rykter som går STÅ PÅ!!!! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Første innlegg i Kapittel 2 av denne serien peltier-/ekstremkjølings prosjekterer er nå lagt ut. Og ja, jeg er gal, så lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvor mye Volt ga du peltierne? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Minimum som PSU kunne gi på 226W elementet, ca 10,8V. Normal på skjermkortet, ca 12V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå