Kadmium Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Noen som vet om det finnes en mappe som alle passord du skriver inn blir kryptert, og isåfall: noen som vet hvor denne mappen er lokalisert, og/eller hvordan jeg kan finne ut passordet? Skal nemlig hevne meg på en lærer på skolen, vil helst holde det hemmelig hva jeg skal gjøre! Takker for svar EDIT: vet ikke om denne kanskje skulle flyttes et sted Ok da! Jeg skal på en måte ''hacke'' et bibliofil program som er et sånt bibliotek ting som hver eneste elev har fått et pssord og brukernavn, så skal vi skrive dte og regsitrere at vi har lånt de og de bøkene, og hvis vi ikke leverer i tide så blir det straff Og jeg fant ut passordet til hun biliotekaren og skrev passordet, og kom inn, og endra passordet til ''sexylady'' men hun fant det ut igjen Noen som har peiling på hvordan hun kan ha funnet ut passordet? TAKKER VELDIG MYE FOR SVAR! Endret 24. november 2004 av Espen54 Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tenker vi holder oss unna alt som kan lede til hacking, cracking og lignende aktiviteter her på forumet. ergo: stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg