TeAmlAmPerz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hei... har et abit an7 hovedkort.. når cpu`n jobber i 100% begynner det å ule (pipe på en måte dah...) også synes jeg tempen er veldig høy på CPU`N er veldig HØY! noen som veit åssen jeg slår av dem ulinga? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 noen som veit detta!??? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har du klokka? Har du reversion 2? Og hva er tempen? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 aldri klokka! reversion 2??? hva er det? jeg har en stor vifte som blosser inn i pcen hele tida dah, så den ligger på ca 68-70 når jeg spiller! hvis ikke den vifta er der, så hadde den sikkert smelta! Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 noen må kunne svare på dissa tinga dah! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vis du kviner mere må så blir denne stengt tipper jeg! Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Vis du kviner mere må så blir denne stengt tipper jeg! ok, sorry for det dah.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 dra ut den interne høytalern eller no sånt da. Får det sikkert stoppa da, men jeg ville fiksa problemet uansett. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 dra ut den interne høytalern eller no sånt da. Får det sikkert stoppa da, men jeg ville fiksa problemet uansett. hva mener du med fikse problemmet..? Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 70 grader på cpu begynner å nærme seg kritisk, det er uansett IKKJE bra for cpu å ha den temperaturen. Instillingene i bios er sikker satt til at alarmen skal gå når cpu temperaturen overskrider 70 grader. ;en uansett bør cpu temperatur ligge mellom 30-55 grader og ikke over 60, så prosessor vifta burde være det første du skjekker for å fikse problemet enten den er for liten eller rett og slett ikke er riktig montert. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 70 grader på cpu begynner å nærme seg kritisk, det er uansett IKKJE bra for cpu å ha den temperaturen. Instillingene i bios er sikker satt til at alarmen skal gå når cpu temperaturen overskrider 70 grader. ;en uansett bør cpu temperatur ligge mellom 30-55 grader og ikke over 60, så prosessor vifta burde være det første du skjekker for å fikse problemet enten den er for liten eller rett og slett ikke er riktig montert. veit det... men den er rektig satt in! kan det væra en annen grund? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 70 grader på cpu begynner å nærme seg kritisk, det er uansett IKKJE bra for cpu å ha den temperaturen. Instillingene i bios er sikker satt til at alarmen skal gå når cpu temperaturen overskrider 70 grader. ;en uansett bør cpu temperatur ligge mellom 30-55 grader og ikke over 60, så prosessor vifta burde være det første du skjekker for å fikse problemet enten den er for liten eller rett og slett ikke er riktig montert. veit det... men den er rektig satt in! kan det væra en annen grund? Har du flasha til siste BIOS? Du bør også sjekke at BIOS jumperen står i riktig posisjon. Hvis man starter opp med jumperen i "reset" posisjon så vil Vcore økes til 1.85V. Grunnen til at alarmen går er som nevnt over at den er på 70grader (default tror jeg) i BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå