barkindog Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har kommet til brettet der jeg skal ta knekken på terroristene oppe på taket av sykehuset. Folka er greie å ta seg av, men jeg sliter som f... med det helikopteret som er der. Fikk inn en fulltreffer med en granat som fikk det til å brenne i den ene motoren, men etter det er det vanskelig å treffe på nytt. Noen som har et tips ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 13:29, barkindog skrev:Har kommet til brettet der jeg skal ta knekken på terroristene oppe på taket av sykehuset. Folka er greie å ta seg av, men jeg sliter som f... med det helikopteret som er der. Fikk inn en fulltreffer med en granat som fikk det til å brenne i den ene motoren, men etter det er det vanskelig å treffe på nytt. Noen som har et tips ? Tja prøv prøv igjen?? Fikk det til til slutt, få helikopterert til å sprenge den graia like ved gjerdet, så kan du komme over gjerdet og plukke opp m60, gjorde det, pumpa helikopteret fylt med bly, og litt m16 ild senere så var det gjort. AtW Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 17:25, alpha6 skrev:Hei, jeg kan ikke hjelpe deg, men du kan kanskje hjelpe meg. Jeg har ikke fått med valid cd-key. Tror du, du hadde giddet å sende meg din?MVH Lars-Ive. hva med å ta kontakt med butikken du kjøpte spillet i og få en cdkey av dem? originale spill uten cdkey (som man må ha for å spille på nett) er jo ikke holdbart. saksøk, saksøk! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hehe...tror du virkelig at han ikke har fått den med? Den som følger med når du laster ned på nettet, er ikke valid og du får ikke spilt Online... Skulle det ha skjedd er det bare å gå tilbake å vise den snille mannen i butikken at serienummeret ikke står i bruksanvisningen eller i coveret, så får du ny. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Jeg har ikke fått med valid cd-key. Tror du, du hadde giddet å sende meg din?MVH Lars-Ive. Venligst ikke spør om slike ting i dette forumet. For det første avslører du direkte at du har en kopiert versjon av spillet og dette er ikke smart for din del. For det andre skaper det sur stemning of diskusjoner på forumet som ikke er nødvendig eller heldig for noen part. Søk infoen du er ute etter andre steder på nettet. groups.google.com er som regel en god start. Lykke til. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Det hender faktisk at man ikke får med cd-key ved en feil. Jeg måtte tilbake til butikken med NHL 2002 for å få et nytt eksemplar siden keyen manglet. De på Spaceworld sa at det også hadde skjedd tidligere. Hvis du har KJØPT spillet ta det med + kvittering dit du har kjøpt det og bytt. Har du lastet det ned kan du sitte der alene med single player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå