Gå til innhold

Eg klikker på posten

Anbefalte innlegg

Her sitter eg og venter spent på dataen min..pakken blei sendt lørdags morgon og nå er det onsdag og den har låge i oslo i over 30 timer nå.....i følge deiras nettspor

Visst eg ikkje får dataen idag så skal eg saksøke posten :| eg trenger den fort som ****!

Tar jo ikkje 5 dager å sende ei pakke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pakken er sendt frå stryn og skal til stavanger

det er ca 12 timers kjøretur....men kva **** gjør pakken i oslo? Er jo så ***** teit at alt må gå igjennom oslo....hadde vore mykje greiare om pakken gjekk gjennom Bergen istedenfor.

Eg sendte ei pakke til Sarpsborg for ein månad sidan, den var framme etter 20 timer

[ Denne Melding var redigert av: siDDIs på 2002-05-29 13:45 ]

Lenke til kommentar

siDDIs skrev (2002-05-29 13:28):

Her sitter eg og venter spent på dataen min..pakken blei sendt lørdags morgon og nå er det onsdag og den har låge i oslo i over 30 timer nå.....i følge deiras nettspor

Visst eg ikkje får dataen idag så skal eg saksøke posten :| eg trenger den fort som ****!

Tar jo ikkje 5 dager å sende ei pakke.

Hva står det på pakkesøket hos posten? Er den sendt som Norgespakke, servicepakke eller bedriftspakke? Gi meg litt mer info så kan jeg kanskje gi deg noen flere svar enn de generelle som står under.

Når pakken kommer til Oslo registrerers den ankommet og ikke noe mer. Når ble den registrert i Oslo? Neste registrering skjer når pakken kommer til postterminalen i ditt område. Søndag vil det ikke være noen sortering av pakker.

Det er ikke så teit at posten går om Oslo. Det gjør faktisk at posten kommer fortere fram.

Ørjan...

Kan være interessant for noen og enhver

[ endret av Orjanp den 2002-05-29 13:53 ]

[ endret av Orjanp den 2002-05-29 13:59 ]

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd mye tull med posten før, men som regel går det raskt og greit. Da jeg f.eks bestilte Lian Li toweret mitt fra Microplex tok den en tur opp til Tromsø, selv om det sto riktig adresse på pakken (den skulle til drøbak).

Men det ordnet seg. Posten beklaget så mye og sendte pakken som ekspresspakke med fly.

Lenke til kommentar

Hehehe... har hatt mye koz med posten jeg også!

de klarte å sende en pakke fra oslo til drammen så til trondheim å tilbake til oslo.. 1dag hvert sted.

denne var jo masse-stemplet når jeg fikk den..

skulle bare fra oslo til sogndal.. BP Ekspress var det også :smile: men nei om det ble det :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...