Litejk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) er det noen som føler seg litt bedre enn andre når dei spiller på internett? det gjør jeg i allefall... eg føler at eg tar litt mange fler enn andre på det. Endret 24. november 2004 av Litejk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 "OK"... De få gangene jeg har spilt Unreal Tournament på nettet har jeg hatt veldig gode stats. Føler at jeg er bedre i UT enn CS f.eks. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva er egentlig pointet med denne tråden? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg spiller svært sjeldent, og det er nok derfor jeg føler meg ganske mye dårligere enn de andre jeg møter. Men gøy er det likevel, for jeg er ikke av typen som må vinne alt og skryte til alle av det etterpå, og håne taperne. Blir vel mest UT2004 på LAN, og da gjerne TDM. Mye underholdning i dette spillet Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 er det noen som føler seg litt bedre enn andre når dei spiller på internett? det gjør jeg i allefall... eg føler at eg tar litt mange fler enn andre på det. VM i å skryte her eller?? Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 eg er ikke av typen som må vinne alt og skryte til alle av det etterpå, og håne taperne. why? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 why? Fordi det eneste som er verre enn en dårlig taper, er en dårlig vinner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ein dag får du gode stats, ikkje nødvendigvis fordi du er god, men kanskje fordi motstandarane er elendige. Neste dag ender du på nest siste plass, og synest "livet er for kjipt" og tenker på å legge ned heile gamer-karrieren. Tru meg, du vil alltid finne folk som er betre enn deg. Det å variere med servere hjelper. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 det som er morro er jo å spille med folk som er bedre enn seg da det hjelper deg i å bli god. det synes hvertfall jeg. dog ikke ofte man møter dem lenger:\ Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Om man eier på public servere, betyr det ikke at man er så ekstremt dyktig. Kommer da helt an på hvem du sammenligner deg med. Jeg eide på public servere i UT99, men hva hjelper det når det fremdeles er mange spillere som grisebanket meg i 1on1. Jeg har også grisebanket massevis av spillere som trodde de var ekstremt dyktig, bare fordi de havnet øverst på listene på public serverne. Skal man bli god, må man spille mot gode spillere, helst i litt organiserte former. Alle som spilte UT99 på høyt nivå var enig om én ting: man blir DÅRLIGERE av å spille for mye på public servere. Gode spillere går ikke på de billige tricksene. Gode spillere løper ikke blindt inn i komboene dine. Public spilling er ren rutine, spilling på høyt nivå er en knallhard sport... Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 spilling på høyt nivå er også 50% prosent psyke Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 why? Fordi det eneste som er verre enn en dårlig taper, er en dårlig vinner. du mener det ja? *host*tapert*host* Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Haha! Joda, men gøy er det da likevel. Er ikke blant de dårligste akkurat, men sjelden jeg hevder meg på toppen. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 er det noen som føler seg litt bedre enn andre når dei spiller på internett? det gjør jeg i allefall... eg føler at eg tar litt mange fler enn andre på det. VM i å skryte her eller?? virker sånn. teit tråd. alle juger sikkert. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 er det noen som føler seg litt bedre enn andre når dei spiller på internett? det gjør jeg i allefall... eg føler at eg tar litt mange fler enn andre på det. VM i å skryte her eller?? virker sånn. teit tråd. alle juger sikkert. hvorfor skulle dem juge? ingenting å tjene på det uansett, hvertfall ikke når det er snakk om gaming /daC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå