Gå til innhold

Valg av forsterker?!?


Anbefalte innlegg

Valg av forsterkere i prisklassen mellom 2500kr - 4000kr?

 

Jeg har virkelig snoket rundt litt på forskjellige sider på internett for litt informasjon om forksjellige forsterkere/recivere. Det jeg egentlig er ute etter er en bra hjemmekino reciver som har det meste av kvalifikasjoner. For og være helt ærlig ble jeg meget imponert av Yamaha - RX-V550 .

 

Jeg var nede og fikk en full informasjon om denne forsterkeren og hørte åssen den spillte musikk, osv. Det er 6 x 135w, som tilsier 6 x 90w RMS. Denne virket meget god, men så kommer jo egentlig det jeg lurer på. Kan det være en forsterker som er bedre? som dere vet om, som dere kuinne gitt meg noen linker til? ( prisklassen 2500kr - 4000kr )

 

Mange Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke høyttalere skal du bruke på den?

Hvis det ikke er så viktig å kjøpe nytt vil jeg anbefale deg å kjøpe brukt, kan garantere deg at du finner noe som er bedre enn den Yamahaen i samme prisklasse.

 

Jeg må jo som alltid anbefale en DENON (Skulle nesten tro at jeg jobbet på klubben), i dette tilfellet AVR-1905, som du kan lese mere om her:

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|196|196|5504|pdetail

Lenke til kommentar

Du kan endel inne elektronikk altså...

Kanskje du kunne vurdere å kjøpe en forforsterker/suroundprosessor og mekke deg forsterker(e) sjøl fra f. eks LC Audio ;)

 

Kan jo dra litt ivei dette da, men ville absolutt vært et morsomt prosjekt.

 

Ellers så kommer eyvind1 med gode råd.

Denon, H/K, Marantz og NAD er saker for gutta det :thumbup:

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...