Nicklas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 <deppe>Eg lurer på om det er førstepunkt som er problemet mitt </deppe> Tror det er mitt problem også Men det gjør jo jobben mye lettere, for da filtrerer du ut de som går etter noe annet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Alt det vanelige. og stor sex lyst! :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Felles interesser har faktisk MYE å si. Menneh, for å svare på topic (bare at jeg snakker om gutter): Ikke skjegg Ikke røyk Ikke snus Ikke lavere enn meg Ikke for skinny Felles interesser Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 1. Pupper 2. Fast og fin kropp 3. Blondt hår 4. egen bil, helst kraftig sportsbil jeg kan låne 5. Kle seg skikkelig, jeg hater skater stil på jenter! 6. Være gla i å sove (for det er jeg) 7. Være gla i å trene (----"-----) 8. ikke begynne og grine i fylla 9. Tåle at jeg fester ilag med andre jenter 10. Hun må like karakteren rocky (tegneserien) 11. Hun må digge simpsons og south park 12. Egen jobb 13. Tolerere fotball 14 Tolere at jeg blir en hooligan når jeg ser fotball 15. Tolere at jeg knuser ting når jeg spiller FM/CM 16. Like å rydde 17. Hun må være sterk nok til og bære meg hjem fra byen 18. Aldri si nei 19. Ha en vagina 20. Hun må ha glemt når hun har bursdag, evt også når det er jul. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Menneh, for å svare på topic (bare at jeg snakker om gutter):Ikke skjegg Rundt juletider er jeg nok skjeggnisse nr 1 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Det toget har gått for lenge siden, siden jeg alerede er gift... \\Sp33D EDIT: toget ikke toht Endret 25. november 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Flotte øyner, altså virkelig vakre øyner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er dette en tråd om å finne drømmedamen, eller noe mer realistisk? Jeg synes det blir ganske søkt det dere skriver. Ramser opp ditten og datten av overfladiske og overdrevne ting. En dag forelsker du deg skikkelig, finner ei jente å bli skikkelig glad i, og da innser du trolig at drømmedamen ikke var på langt nær det du hadde tenkt deg. Greit nok, noen få kriterier er helt normalt.. men en lang liste på fire A4'sider.. Ikke virker det som mange av dere ser deres egne begrensninger heller.. Du er ikke perfekt. Ingen er perfekt. Og hvis alle skal sette opp en mils-lang liste så hadde INGEN funnet hverandre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Wow. Takk for at du satte folk på plass, Darkness. Hva skulle vi gjort uten deg? Gi dem inn med din skarpe tunge. Å så syrlig. Endret 25. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ehrm. Jaok. Det var da aldri meningen å prøve å sette folk på plass. Jeg bare sier det jeg tenker. Og.. right back at ya. Den svei gitt! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Felles interesser har faktisk MYE å si. Menneh, for å svare på topic (bare at jeg snakker om gutter): Ikke skjegg Ikke røyk Ikke snus Ikke lavere enn meg Ikke for skinny Felles interesser Har ikke skjegg røyker ikke snuser ikke er 170 er ganske krafitig tja. jeg driver med data. Skal vi gifte oss? :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg liker diiigre pupper med lilla prikker på. men små går også.. (må skrive dette fordi noen skal alltid kverulere.) Se topic. Lov å svare uten å bli mos. Endret 25. november 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Felles interesser har faktisk MYE å si. Menneh, for å svare på topic (bare at jeg snakker om gutter): Ikke skjegg Ikke røyk Ikke snus Ikke lavere enn meg Ikke for skinny Felles interesser Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du er ikke perfekt. jo Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) On ze topic: hun må være hyggelig, omtenksom, fin (bombe da) og ha ca.lik humor.... Endret 25. november 2004 av Ueland Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) - Må like Meshuggah. Om hun ikke gjør det er det ikke vits å prøve engang... Tja, pene jenter som liker meshuggah er vel i et mindretall, men de finnes der ute! Synd ikke de finner meg.. Ei jente som trådstarter nevner, som også liker meshuggah, har noe i hodet, står på snowboard, liker å se film og er (i alle fall litt) interessert i data. Der har vi noe. Edit: humor ble utelatt, men er åpenbart nesten viktigst. Endret 25. november 2004 av zimen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva er meshuggah egentlig ? For å svare på topic: Ha: - Litt felles interesser osv. som meg. - Søt og tiltrekkende (for meg). - Hyggelig, og ha en god humor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dama mi skal ha det dama mi har. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hm, dama mi, eh? -Hun må ha en slik personlighet at jeg blir tiltrukket av henne -Mørkt Hår -Søt nese -Le mye -Ikke alt for bleik -Fin rumpe Det er viktige ting for meg. Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva er meshuggah egentlig ? Meshuggah er bråkemusikk. De har vel 3-4 låter jeg synes er bra, så når jeg sier ei jente som liker meshuggah, mener jeg egentlig metal-musikk. Ikke at dette egentlig er noe krav, siden jeg hører på så godt som all type musikk selv. Uansett er det fint med jenter som tåler å høre sånt, istedet for å løpe vekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå