sjefen6 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) jeg planlegger å kjøpe meg bærbar og har fåt en anbefaling på berbar men etter at tiden gikk fikk jeg ikke noe mere svar på den. Har lest denne og begynte å lure på om whiteboxen var et smart valg. jeg er nå intresert i en bærbar jeg kan spille hl2 på (regner med at jeg får inn andre open gl spill) og jeg må kunne sitte ute om somerern og skrive på den. max 20k (så billig som murlig) Endret 24. november 2004 av sjefen6 Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har du bestilt pc fra Whitebox... Forstår ikke helt hva du mener... Men jeg kan uansett si at hvis du bestiller en pc derifra kan du vente lenge. Jeg har ventet i over to uker på min... Får ikke kontakt med dem over telefon eller mail. Bestill hos noen andre hvis du vil ha maskinen før nyttår. Lenke til kommentar
sjefen6 Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 jeg ønsker vell en anbefalning på en bærbar pc som har et bedre rykte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå