audunr Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 For en stund siden leste jeg en tråd der noen lurte på om det er noen forskjell på å montere harddisken vertikalt i forhold til horisontalt. Mange kabinetter (for eksempel mitt Lian Li PC60) har mulighet for å montere harddisker vertikalt. I forbindelse med den tråden forsøkte jeg å sende en epost til Seagates tekniske support, men på grunn av harddisktrøbbel på Seagates supportside (ironisk nok) fikk jeg ikke sendt forespørselen. Kom på dette nå i dag, og sendte avgårde en ny forespørsel. Her er svaret fra Seagate: Hello, Thank you for the inquiry. The hard drive can be mounted in any orientation as long as four screws are used. Robert A. Seagate Technical Support MVH Audun Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ahh, har samme kabinett og 3 disker montert vertikalt. Funker fett, som forventet. Ellers så hadde bruksområdene for denne monteringsrammen blitt ganske så liten. Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg har hatt både Seagate og Western Digital disker montert på høykant i mitt Lian Li PC61USB. Har ikke funnet noe på nett som skulle tilsi at diskene ikke tåler dette. Kan forøvrig nevne at jeg synes spesielt WD diskene bråker mindre når de er skrudd fast med 6 skruer istedenfor 4. Endret 24. november 2004 av snole Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Isåfall får jeg få tak i noen flere skruer Har 5 disker i montern vertikalt i mitt Lian Li PC6099B, og det har fungert fint i den tiden jeg har hatt det.. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hadde blitt redd om de hadde svart at de IKKE kunne monteres vertikalt, for så si alle harddisk-rackene/serverne vi har på jobben står diskene vertikalt. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Har aldri vært noe problem å montere hd'er verken horisontalt, vertikalt, horisontalt opp-ned, vertikalt opp-ned, diagonalt osv osv... Harddisker er laget for sånt. Endret 25. november 2004 av hakrist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå